ThaKladd Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) I forbifarten stoppet jeg opp ved denne seljebusken med noen gåsunger på, og da knipsa jeg noen bilder i håp om å fange litt ro i ruskeværet. Hadde passet bedre dersom landmassen i bakgrunnen hadde kommet fra venstre, men akk nei. På grunn av etterbehandlinger er det blitt litt kornete å sånn, men grei pris å betale på et bilde som ellers var ganske så grått. Hadde sikkert gått ann å gjort bedre. Exif: 55mm brennvidde 1/640 lukker f/5,6 blender 200 ISO Endret 1. april 2008 av ThaKladd Lenke til kommentar
pederk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det er slike bilder NoiseNinja og lignende plugins/programmer viser hva de er godefor. Uansett, jeg liker bildet. Og plutselig fikk jeg ikke tid til å utdype. Kanskje i morgen? God natt! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Man har en Neat-Image plug-in som fungerer kjempebra til slike små bilder, og burde prøves. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ble vel litt kjedelig. Bakgrunnen var isolerende, men føler ikke at fjellet i bakgrunnen gir noe til bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå