wil Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Tusen takk for hjelpen gutter for at dere hjalp meg sånn at jeg fant ut hvordan jeg skulle pakke ut linux filene. det var en kommando jeg prøvd der det kom masse tekst og sånne greier, så det hoppa jeg over, men jeg fant ut en grafisk måte, der det var bare å trykke på extract også var fila/filene pakket ut i home katalogen, men skal nok lære meg kommandoene også, men det som er litt rart er at nesten alle kommandoene som jeg prøvde ga meg en feilmelding, men det skal nok gå tilslutt, det var en ting jeg fikk til å pakke ut og som jeg kunne bruke å det var en Themes, jeg ble litt glad når jeg fikk det til hehe. men når jeg pakket ut programmene ved å trykke på extract så gikk det greit, men da fikk jeg jo bare pakket ut filene, men jeg fikk jo ikke installert dem, jeg vet at jeg skulle skrive make install, og make configure, men jeg fikk heller ikke det til, hvordan gjør jeg det da? sorry at jeg spør mye altså. Heldigvis så har jeg kommet et lite stykke videre sånn at jeg kanskje kommer i gang med linux ganske snart. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Det du gjorde når du klikka på tar.gz-fila var å pakke den ut! Ikke installere. Og grunnen til at det kom masse tekst var fordi du hadde en 'v' etter kommandoen som jeg skrev i den andre tråden. Og det er en fordel, ingen grunn til panikk. Det kan hende det kommer noen feilmeldinger underveis, men det betyr ikke nødvendigvis at noe er galt. Men dersom det kommer feilmeldinger helt på slutten, vil du neppe komme videre. Det kan være feilmeldinger av forskjellige slag som du da må rette opp. Jeg anbefaler at du gjør det slik jeg allerede har beskrevet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå