Scarn Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei! Eg lurer på om det er nokon som veit om Thermalright Ultra 120 passer til Gigabyte GA-X48-DS5? Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei!Eg lurer på om det er nokon som veit om Thermalright Ultra 120 passer til Gigabyte GA-X48-DS5? Ja det vil passe helt fint tenk heller på bredden på kabinettet ditt, det ruver det tårnet litt kjipt å måtte sage hull i kabinett døra Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Den passer i alle fall fint på GA-X38-DQ6 - måtte bare fjerne Crazycool kjøleribba på baksida av kortet, siden X38-DQ6 og X48-DQ6 er identiske (forskjellig NB chip of course) og X48-DS5 er en "light" versjon av DQ6, så går det nok helt fint. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Den passer i alle fall fint på GA-X38-DQ6 - måtte bare fjerne Crazycool kjøleribba på baksida av kortet, siden X38-DQ6 og X48-DQ6 er identiske (forskjellig NB chip of course) og X48-DS5 er en "light" versjon av DQ6, så går det nok helt fint. Trur dåke den passer til Antec Nine Hundred Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Går helt fint, jeg har Antec 900 kasse sjøl og kjørte TRUE før vannkjøling, du må montere så kjøleren blåser opp i 200mmm´ern i toppen, eller slipe litt vekk fra kanten på kassa innvendig ved "normal" montering. Se på bildet. (Legg merke til hovedkortet... fysjom!!!!) Endret 2. april 2008 av PerUlv2 Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Går helt fint, jeg har Antec 900 kasse sjøl og kjørte TRUE før vannkjøling, du må montere så kjøleren blåser opp i 200mmm´ern i toppen, eller slipe litt vekk fra kanten på kassa innvendig ved "normal" montering. Se på bildet. (Legg merke til hovedkortet... fysjom!!!!) Å, nice. Kjølaren var mykje større enn eg trudde :!: Mushkin minne du bruka? Endret 2. april 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Går helt fint, jeg har Antec 900 kasse sjøl og kjørte TRUE før vannkjøling, du må montere så kjøleren blåser opp i 200mmm´ern i toppen, eller slipe litt vekk fra kanten på kassa innvendig ved "normal" montering. Se på bildet. (Legg merke til hovedkortet... fysjom!!!!) Å, nice. Kjølaren var mykje større enn eg trudde Mushkin minne du bruka? Det er maskina til en kamerat med mitt gamle Asus P5N-E SLI (grøss...), og ja, det er Mushkin PC8000, selv har jeg Gigabyte X38-DQ6 og Geil BD PC8500 (2x2048mb) nå, og vannkjøling da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå