Gå til innhold

Gigabyte GA-X48-DS5 + Ultra 120 = ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den passer i alle fall fint på GA-X38-DQ6 - måtte bare fjerne Crazycool kjøleribba på baksida av kortet, siden X38-DQ6 og X48-DQ6 er identiske (forskjellig NB chip of course) og X48-DS5 er en "light" versjon av DQ6, så går det nok helt fint.

Lenke til kommentar

Går helt fint, jeg har Antec 900 kasse sjøl og kjørte TRUE før vannkjøling, du må montere så kjøleren blåser opp i 200mmm´ern i toppen, eller slipe litt vekk fra kanten på kassa innvendig ved "normal" montering.

Se på bildet. (Legg merke til hovedkortet... fysjom!!!!)

post-76129-1207162503_thumb.jpg

Endret av PerUlv2
Lenke til kommentar
Går helt fint, jeg har Antec 900 kasse sjøl og kjørte TRUE før vannkjøling, du må montere så kjøleren blåser opp i 200mmm´ern i toppen, eller slipe litt vekk fra kanten på kassa innvendig ved "normal" montering.

Å, nice. Kjølaren var mykje større enn eg trudde :!:

Mushkin minne du bruka? :p

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Å, nice. Kjølaren var mykje større enn eg trudde :p

Mushkin minne du bruka? :p

Det er maskina til en kamerat med mitt gamle Asus P5N-E SLI (grøss...), og ja, det er Mushkin PC8000, selv har jeg Gigabyte X38-DQ6 og Geil BD PC8500 (2x2048mb) nå, og vannkjøling da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...