Det0x Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Heisann. Jeg skal faa et nytt mobo hos komplett (garanti sak) Kan velge mellom a7v333-x vs. a7s333, og har ikke planer om aa kj0pe noen andre saa det er ikke vits aa anbefale meg noen andre Hva er best av sis745 og via kt333 til overklokking som sagt? (Folk som ikke vet hva de snakker om trenger ikke svare paa denne posten 8)) Hilsen Erlend Lenke til kommentar
Det0x Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Er det ikke noen som vet ? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 HAr selv AsusA7v333(ikke-X). Den er av en teit rev, så den klarer ikke å kjøre Fsb over 150. Men det har de vist fiksett på -x, så den brurde klare det greit. Ellers er jeg fornøyd med hovedkortet, har ikke hat noen problemer. Har ingen erfaring med Sis hovedkort, men tror nokk Via er det sikreste og beste valget. Når jeg kjøpte det i slutten av september hadde den vunnet en del roundups. Syns å huske at det var en del som slaktet sis chippsetet, men kan ikke garantere det. Lenke til kommentar
Det0x Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg hadde asus a7v333 (ikke _x_ jeg heller) Rev. 1.01 Kjørte 175*12 (xp1800@2100ghz) helt fint med tbred "a" core, før hovedkorte tok kvelden Trur ikke det er hovedkorte som stopper meg eller deg, er værtfall rammen som stopper meg (pc2700). Har sett tester der man kjører fsp på ca 200. Men dette er jo med pc3200 ram. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Du var nokk heldig når du fikk 1.01 opp i 172. Om du ser Her garanterer Asus bare 166Mhz for rev 2.00 og over. Du kan også der se at AsusKt333-X må ha over rev2.01 for å kunne kjøre 166Mhz, så du kan faktisk risikere å få et kort som kan kjøre lavere klokkrate en det du hadde Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Tror nok at jeg ville gått for A7V kontra A7S. Bygde en PC for nevøen min for et års tid siden, basert på A7S333. Greit nok kort, men ikke noe mere egentlig. Nå prøvde ikke jeg ut noe videre klokking på det A7S kortet, men det mangler endel muligheter for justering av volt etc. så vidt jeg husker. Ellers er vel SiS chipsettet muligens noe mere stabilt i forhold til Via. Vet du sier at det er uaktuelt, men har du spurt om å legge i noen kroner i mellom for å få KT400 versjonen istedet? Andy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå