ShadowViper Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei.. vil gjerne ha litt informasjon ang. Gilera smt og derbi x race for eksempel: Hestekrefter,bensintank,farger..osv Takk Lenke til kommentar
sparemaster Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Vet vel litt om derbien jeg da Ca. 6liters tank 3.5 hk orginalt fåes i blå eller svart... ellers bare søppel Lenke til kommentar
emiljn Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Gilera'n har 7,3 liters tank, 3,5 HK org. nå veit jeg ikke hvordan farger den finnes i, men regner med at det er svart-rød og gul-svart. kjøpte trim potte, å kjørte fra allt av mopeder med trimpotte. . . Sies at am6 motora til yamaha DT50 skal være så bra, en kamerat av meg hadde det, vi hadde akuratt samme trimpotta, å jeg kjørte fra han jeg vil si gilera er en super moped! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Gilera SMT/RCR og Derbi Senda modellene er så og si helt like. Bare merket og noen deksler som er forskjellige. Eneste er at Derbiene har det såkalte skandinaviske plombesystemet - blindvei (dette ar også de nye modellene til Gilera), så de går hakket bedre enn Gileraene originalt, men helt likt med trim. Snakker ev erfaring Endret 11. april 2008 av gilera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå