Petteram Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det frisket opp med de fargene ja. Her kunne det også vært spennende og sett mer av bygningen og gaten...kanskje. Skarpt og fint bilde. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Bilde søndag 27. april: ingens gate: Fint det tagge-bildet, gjør seg ofte godt i foto slike vegger, fint fokus og klare farger. RandiA Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Bilde tirsdag 29. april: Sinsen T-banestasjon Et tilbakevendende tema for meg dette. Har tatt dette bildet tidligere med min gode gamle 30mm, lurte litt på hvordan det ble seende ut i vidvinkel. Tidligere versjon her. 1/25 sek, f/5, 15mm, ISO800 Runner up: Himmel over Torshov: Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Må ta meg turen opp dit en dag og kikke. Absolutt verdt t-baneturen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Bilde tirsdag 29. april: Sinsen T-banestasjon Fin den der også, men jeg føler en viss liten tyngdeforskyvning mot den ene siden.... RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hadde vært stilig med en knallrød ball litt inn i gangen. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Bilde tirsdag 29. april:Sinsen T-banestasjon Fin den der også, men jeg føler en viss liten tyngdeforskyvning mot den ene siden.... RandiA Ja, jeg ser det nå...Søren og Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ikke så mye å bry seg om, bare jeg som er så veldig "fint-følende" for slikt....føler at det heller en tanke over mot høyre. RandiA Lenke til kommentar
eitp Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg ser også at det heller litt til høyre - mest på grunn av det er mørkere i den kanten, men synes ikke det gjør noe særlig. Fin utnyttelse av vidvinkelen og bra sett. Gratulerer med vel gjennomført utfordring. Det blir nok godt å skru av vidvinkelen, ja. eitp Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Gratulerer med vel gjennomført utfordring. Det blir nok godt å skru av vidvinkelen, ja.eitp Ja, sier det samme gratulerer.....men vidvinkelen skal jeg skru på nå, for jeg hentet den i dag... :!: RandiA Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Håper vi får se et siste bilde her. Jeg har ihvertfall fått enda mer lyst på en vidvinkel etter å ha sett mulighetene du har vist fram her. Er spesielt imponert over arkitektur bildene du har tatt. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Takker for alle de hyggelige kommentarene og for alle som har fulgt med i denne måneden:-) Det har vært en artig og lærerik april måned for meg. Jeg har lært vidvinkelformatet bedre å kjenne, og har funnet ut at det er mer allsidig enn jeg først trodde! Jeg har også oppdaget at det har sine klare begrensninger, man må være ekstremt nøye med komposisjonen, siden man inkluderer så mye i bildet ved 10mm.... Marthe-Ma: dessverre ingen flere bilder fra meg denne måneden. Men du kan jo følge med på flickr-siden min, jeg laster opp jevnlig:-) Flickr-feeden min. Vidvinkelbilder. Endret 1. mai 2008 av sverrelerre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå