Gå til innhold

Aprilfest 2008 - sverrelerre - vidvinkel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok ok, jeg tar selvkritikk... Har endret teksten nå, slik at det fremgår klart hvilken som er førstevalget og hvilken som er runner up. Lover det ikke vil gjenta seg :blush:

Flink gutt :) (regner med hankjønn med nicket sverrelerre ...)

Når det gjelder sauene dine, så ble jeg i godt humør av å se de. Ypperlig fokus på øyene til den nærmeste. Jeg ville nok croppet vekk en del av veggen, slik at vi fikk følelsen av å komme tettere innpå sauene. Men du cropper kanskje ikke i April?

Tom

Lenke til kommentar
ok ok, jeg tar selvkritikk... Har endret teksten nå, slik at det fremgår klart hvilken som er førstevalget og hvilken som er runner up. Lover det ikke vil gjenta seg :blush:

Lett å falle i den fella der...det har jeg også gjort, fint at Tom så tålmodig minner om "kun ett"... :!:

RandiA

Lenke til kommentar
Når det gjelder sauene dine, så ble jeg i godt humør av å se de. Ypperlig fokus på øyene til den nærmeste. Jeg ville nok croppet vekk en del av veggen, slik at vi fikk følelsen av å komme tettere innpå sauene. Men du cropper kanskje ikke i April?

Tom

Takker for det! Jeg er enig i at veggen kunne vært croppet bort, men jeg fant ikke noen crop jeg likte. Valgte å tone ned veggen ved å gjøre den mørkere i stedet. Er nok ikke så purist at jeg ikke croper... :-)

Lenke til kommentar

Pent, Sverre! (tar en råsjans på at det er det du heter... ;))

Dog synes jeg at perspektivet på sykkelen blir i overkant drøyt.

Ellers er det mye knallbra her - Oslolosen, trikketuren og bilturen har vel fenget meg mest så langt, men nivået er jevnt høyt. :thumbup:

Lenke til kommentar

Enig med Autoxave her. Bildet fra i går er et av de beste i hele aprilfesten hittil.

Dagens bilde likte jeg også. Meget spennende tagging som du sier, og lyssettingen var effektiv for å få fram hovedmotivet.

Resten av bildet hjelper virkelig til å sette stemningen syntes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...