cruelphotography Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Fint og naturlig, men usikker på om hånda tilfører noe? + hennes høyre øyet ser veldig todimmensjonalt ut pga manglende catchlight + overoppskarping. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Hånda var vel egentlig bare med fordi hun lå på gulvet da vi tok bildet. Hun støttet seg på den. Helheten er lettere å se når bildet ikke er kvadratisk. Ellers tak skal dere ha. (dog aner jeg ikke hva catchlight er for noe, skal prøve å fikse det ) I dag var jeg rett og slett ikke inspirert i det hele tatt, så da tok jeg bildet av det eneste som skjedde i dag. Jeg fikk en pakke med en cd som jeg har bestilt. Jeg ble meget overrasket da artisten hadde pakket inn alt sammen på en utrolig vakker måte. Jeg mottok en hjemmelaget pakke som bestod av skjerf, cd + håndsyd pose, håndskrevet tracklist + alle hans eldre cd'er. Jeg måtte hedre dette kunstverket med et nytt kunstverk så da ble det slik. Jeg følte heller ikke at jeg kunne avslutte med et helt plain produkt foto, så jeg inkluderte et printet bilde av meg som viser min respons til pakkens innhold. Jeg kan egentlig anbefale alle dette albumet, det er virkelig vakker og rolig musikk som jeg er sikker på at mange her vil like. Albumet kan dere laste ned gratis fra artisten sin hjemmeside her: http://www.iamrickolus.com/index.html 30 April Winters Daughter Ellers så har jeg også stjålet litt inspirasjon fra Petteram og lagt sammen alle bildene på denne måten. Jeg syntes det er en passe avslutning på April festen og jeg er veldig fornøyd med min egen innsats i denne perioden. Kun 5 dager jeg ikke fikk tatt bilde. Totalt sett tok jeg 857 bilder, og hele filen med alle bildene (+ photoshop redigerings filene) ligger totalt på 2,71 Gb. Takk for nå, og jeg håper å få blitt med på neste utfordring også. Mvh. Martin (JA, jeg er en gutt. Kallenavnet mitt har ofte vært Ma, også sa noen en gang Marthe-ma, etter det skjønner jeg ikke helt hva som skjedde. :!: ) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nå ser jeg (av collagen) hvor fine og kvadratiske bildene dine er :!: ...ditt siste bidrag ble jo et pent foto av en innbydenede innpakking... RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Du avslutter veldig sterkt med det bildet. No snakker vi kunst! Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Takk takk. Jeg kan jo meddele at innholdet i pakkene er det følgende: http://www.iamrickolus.com/album%20art/bou.../wdset1page.jpg Pakken hvor det står listen up inneholder CD-en. Pakken hvor det står keep warm inneholder et skjerf. Pakken hvor det står something extra inneholder hans eldre album. Winters daughter er navnet på albumet. Så alt passet så perfekt sammen. Jeg ble helt sjarmert i senk. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det kaller jeg artistservice! Kanskje han ikke har så mange fans og ble overveldet over din (sin første) bestilling? Collagen din ble virkelig flott. Det kvadratiske formatet kom skikkelig til sin rett her. Alt faller på plass. Omtrent som slutten på En bønn for Owen Meany! Gratulerer med en vel gjennomført utfordring. Bildene dine har vært spennende å kikke på hele måneden. Alltid noe nytt og nytenkt. eitp Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Han er nok ikke den mest kjente artisten som finnes nei. Han lagde tre stk. av det settet som jeg kjøpte, og jeg er veldig fornøyd med hvor gjennomført bra alt sammen var gjort. Det er ofte bra å like artister som ikke er så veldig kjente ^^ Takk for gode ord også. Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kjempeflott aprilfest. Liker stilen din - fortsett slik :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå