PlaCBo Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 begge bildene var råtøffe! :-) Lenke til kommentar
eitp Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Bussholdeplassbildet var skikkelig tøft. Godt å ha statister! eitp Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Takk igjen til dere alle ^^ Kun et par dager igjen. I dag fikk jeg fantastisk assistanse av selvsikker bondepike. Jeg er russ i år, og ønsket å videreføre dette til et bilde. Litt ironisk er det kanskje, siden jeg sikkert er den mest rolige russen som finnes. 27 April Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 He he, rolig og rolig. Det må være på overflaten :!: Nok en gang et knalltøft bilde. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 27 April: Uppsss...er det granskauen du stuper inn i, eller thuja-hekken....., en annen versjon av strutsen med hodet i sanden kanskje :!: RandiA Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Jeg må nok innnrømme at jeg faktisk ikke stuper inn i hekken. Jeg har plassert en krakk inne i hekken og ligger på den. Hadde egentlig tenkt til å ta med broren min i bildet, og late som om det var han som kastet meg inn der, men det ble litt vanskelig. Dette hadde isåfall understreket den ironien jeg snakket om. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 I og med det er russ det er snakk om, så hadde jeg ventet meg et sett til med bein, men den andre veien Men jeg bør kanskje ikke tro på alt som står i avisa Det har i alle fall vært en god del morsomme bilder her. Tom Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hehe, masse morsomme og kreative bilder her ja! Mine favoritter må være kortstokken og spesielt motorsyklist-i-bakruta. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Jeg liker forslaget ditt veldig godt Tom. Kanskje jeg skal prøve meg på et sånt bilde også en gang. Kan nok bli bra det også. Takk til deg også abraxa. Jeg skal nok klare å fullføre de tre siste dagene som er igjen nå. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 I dag er jeg ikke så veldig fornøyd. Jeg hadde egentlig en helt annen idé, men jeg manglet utstyr til det hjemme, så jeg skal prøve å få gjort det på skolen i morgen. Det ble enda en tur ut i garasjen på meg i dag. Og her er resultatet: 28 April Hvor hen sa du? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 28 April Hvor hen sa du? Joda, flott den der også..morsom tekst som passer til bildet ja :!: RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Nok et morsomt bilde - men hvorfor har du globusen i garasjen ? Minner meg forøvrig om begynnelsen på en 70'talls film som heter (på norsk) "Glem ikke kamelene" med Marty Feldman med flere. Tom Endret 28. april 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Takk skal dere ha. Vi har nok globusen i garasjen fordi den veldig sjelden blir brukt og tar veldig mye plass. Også kan jeg nok verdenskartet utenatt (eller kanskje ikke helt) Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 I dag var jeg heldig. Jeg fikk tatt masse bilder av min venninne Hanna, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Skarpheten igjen kan jeg ihvertfall ikke klaget på. Jeg må bare atter en gang takke for tipsene jeg har fått her. Da er det bare en dag igjen etter i dag. Det blir på en måte deilig å få hvilt seg litt tror jeg. 29 April Hanna Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 29 April Hanna: Friskt og naturlig portrett det, passe "croppet", fine farger og belysning. RandiA Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Utrolig skarpt, og fint og naturlig. 50mm f/1.8? Fant nettopp ut at du var gutt?! Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 veldig veldig bra. En flott modell med et pent smil. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Utrolig skarpt, og fint og naturlig. 50mm f/1.8? Fant nettopp ut at du var gutt?! Det var den linsen jeg brukte ja. Tror instillingene var f/2.2 og 1/125 eller noe sånt. Kan dobbelt sjekke når jeg kommer hjem i morgen. Og ja da. Jeg er nok gutt jeg. Største parten av bildene i denne tråden er av meg selv. ^^ Takk til dere andre også. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det portrett satt somm et skudd. Skikkelig flott gjennomført. eitp Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det var den linsen jeg brukte ja. Tror instillingene var f/2.2 og 1/125 eller noe sånt. Kan dobbelt sjekke når jeg kommer hjem i morgen. Er jo forvrig ikke verre enn å sjekke exif på bildet du la ut F/2.2 og 1/125 stemmer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå