Gå til innhold

Aprilfest 2008 - Marthe-Ma - Kvadratisk format

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk igjen til dere alle ^^ Kun et par dager igjen.

I dag fikk jeg fantastisk assistanse av selvsikker bondepike. Jeg er russ i år, og ønsket å videreføre dette til et bilde. Litt ironisk er det kanskje, siden jeg sikkert er den mest rolige russen som finnes.

27 April

post-95684-1209312613_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg må nok innnrømme at jeg faktisk ikke stuper inn i hekken. Jeg har plassert en krakk inne i hekken og ligger på den.

Hadde egentlig tenkt til å ta med broren min i bildet, og late som om det var han som kastet meg inn der, men det ble litt vanskelig. Dette hadde isåfall understreket den ironien jeg snakket om.

Lenke til kommentar

I dag er jeg ikke så veldig fornøyd. Jeg hadde egentlig en helt annen idé, men jeg manglet utstyr til det hjemme, så jeg skal prøve å få gjort det på skolen i morgen.

Det ble enda en tur ut i garasjen på meg i dag. Og her er resultatet:

28 April

Hvor hen sa du?

post-95684-1209409951_thumb.jpg

Lenke til kommentar

I dag var jeg heldig. Jeg fikk tatt masse bilder av min venninne Hanna, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Skarpheten igjen kan jeg ihvertfall ikke klaget på. Jeg må bare atter en gang takke for tipsene jeg har fått her.

Da er det bare en dag igjen etter i dag. Det blir på en måte deilig å få hvilt seg litt tror jeg.

29 April

Hanna

post-95684-1209475820_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Utrolig skarpt, og fint og naturlig. 50mm f/1.8?

Fant nettopp ut at du var gutt?! :ohmy:

Det var den linsen jeg brukte ja. Tror instillingene var f/2.2 og 1/125 eller noe sånt. Kan dobbelt sjekke når jeg kommer hjem i morgen.

Og ja da. Jeg er nok gutt jeg. Største parten av bildene i denne tråden er av meg selv. ^^

Takk til dere andre også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...