Marthe-Ma Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Du får bli med neste gang Olopolo. Jeg er ihvertfall veldig glad for at jeg ble med, hadde aldri fått til så mye hvis jeg ikke hadde hatt utfordringen som dro meg i gang hver dag. I dag ble det ganske stor nedgang i forhold til i går. Er så mye feil med dette bildet at jeg får leve lenge på ideen. Trenger ikke å begynne å forklare dagens bilde en gang. Sier bare Photoshop. 21 April Kortvokst Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 He he, hvor får du ideene fra? Syns dette var kjempebra.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 21 April Kortvokst: Du er da bare KREATIV :!: Mer MORSOMT enn det var pent ja. Den var virkelig god!. RandiA Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Takk skal dere ha ^^ Dagens ide fikk jeg da jeg så ute i garasjen. Jeg så rundt etter ting, også formet deg seg en ide da jeg så sitteunderlaget. Var kanskje inspirert litt av one piece også. (Anime serie om pirater, hvor det er en fyr som ligner litt på dette i formen) Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 I dag ble det kanskje ikke noe bra bilde, men det ble heller litt personlig. Jeg fikk ikke tid til å prøve på det jeg hadde i tankene, så jeg prøvde meg heller fram på en ny effekt.. 22 April Uklart framover Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 22 April Uklart framover: Ja, litt uklart ja :!: Passer til tittelen. RandiA Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 digger kreativiteten i bildene dine. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Takk skal dere begge ha. Personlig har jeg blitt ganske fornøyd med gårsdagens bilde. I dag ble det heller ikke noe sprudlende og elegant løsning, men det ble da produsert enda et bilde. 23 April Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det er likevel samme kreativiteten vi ser igjen her også. Enkelt, men du fikk mye ut av det. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Skal vi se. Det ble bilde atter en gang, heldigvis fikk jeg litt hjelp i dag. Begynner å bli ganske tom på den kreative siden nå, men med litt assistanse så ble det utmerket. Veldig vanskelig å få det i kvadratisk format, da jeg gjerne skulle ha hatt med buss skiltet. Vi støtte også på et annet problem da solen forsvinner for fort når man lever et hektisk og optatt liv. 24 April Business time Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 24 April Business time: :!: :!: :!: ..dette blir jo bare "verre" og "verre"....enda 5 dager igjen... RandiA Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Rått det siste der =) Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Takk skal dere ha ^^ Får prøve å fullføre de siste 5 dagene også. Kommer nok på noe spennende håper jeg. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Tror jeg har hatt et mareritt lik 24 april :!: God ide og flott bilde. (Gode venner har du også) Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Ai ai. Han stiller opp med glede, noe som er veldig deilig. Dagens bilde ble veldig forhastet, men jeg satt og ventet på han også formet ideen seg i hodet mitt. Kanskje ikke så lett å se hva som egentlig skjer her, men det er ikke det mest normale bildet heller. 25 April Bråbrems Var litt usikker i dag, så jeg legger ved det andre bildet i en spoiler. Det ble kanskje på en måte bedre, men ikke like kreativt. Endret 25. april 2008 av Marthe-Ma Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 25 April Bråbrems: Du er da bare helt utrolig...ikke annet enn blinkskudd på deg.... :!: RandiA Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Takk skal du ha. Anngående dagens bilde så har jeg allerede vært ute og tatt bilder. Det ble konfirmasjons bilder for en vi kjenner. Jeg må nesten spørre om jeg får lov til å legge dem ut her før jeg gjør det. Eller så tar jeg kanskje et nytt bilde hvis jeg kommer på noe. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Jeg tok ikke sjangsen på å legge ut noen bilder fra tidligere i dag, så jeg legger ut et jeg akkurat tok. Har prøvd å ta akkurat samme bildet før, men er mer fornøyd denne gangen. Jeg har brukt en dorull for å få til denne effekten. Btw. Takk Petteram for tips om skarphet. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd. 26 April Searching... Edit: Byttet tittelen på bildet. Endret 28. april 2008 av Marthe-Ma Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 He he, skarpere enn dette blir det ikke. Fin effekt med dorullen... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 26 April Ship ahead!: Kjempefiks den der, morsom effekt ja...utrolig hva dere finner på... :!: RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå