Gå til innhold

Aprilfest 2008 - Marthe-Ma - Kvadratisk format

Anbefalte innlegg

Du får bli med neste gang Olopolo. Jeg er ihvertfall veldig glad for at jeg ble med, hadde aldri fått til så mye hvis jeg ikke hadde hatt utfordringen som dro meg i gang hver dag.

I dag ble det ganske stor nedgang i forhold til i går. Er så mye feil med dette bildet at jeg får leve lenge på ideen. Trenger ikke å begynne å forklare dagens bilde en gang. Sier bare Photoshop.

21 April

Kortvokst

post-95684-1208794726_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk skal dere ha ^^

Dagens ide fikk jeg da jeg så ute i garasjen. Jeg så rundt etter ting, også formet deg seg en ide da jeg så sitteunderlaget.

Var kanskje inspirert litt av one piece også. (Anime serie om pirater, hvor det er en fyr som ligner litt på dette i formen)

Lenke til kommentar

Skal vi se. Det ble bilde atter en gang, heldigvis fikk jeg litt hjelp i dag. Begynner å bli ganske tom på den kreative siden nå, men med litt assistanse så ble det utmerket.

Veldig vanskelig å få det i kvadratisk format, da jeg gjerne skulle ha hatt med buss skiltet. Vi støtte også på et annet problem da solen forsvinner for fort når man lever et hektisk og optatt liv.

24 April

Business time

post-95684-1209077568_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ai ai. Han stiller opp med glede, noe som er veldig deilig.

Dagens bilde ble veldig forhastet, men jeg satt og ventet på han også formet ideen seg i hodet mitt. Kanskje ikke så lett å se hva som egentlig skjer her, men det er ikke det mest normale bildet heller.

25 April

Bråbrems

post-95684-1209158607_thumb.jpg

Var litt usikker i dag, så jeg legger ved det andre bildet i en spoiler. Det ble kanskje på en måte bedre, men ikke like kreativt.

post-95684-1209159567_thumb.jpg

Endret av Marthe-Ma
Lenke til kommentar

Takk skal du ha.

Anngående dagens bilde så har jeg allerede vært ute og tatt bilder. Det ble konfirmasjons bilder for en vi kjenner.

Jeg må nesten spørre om jeg får lov til å legge dem ut her før jeg gjør det. Eller så tar jeg kanskje et nytt bilde hvis jeg kommer på noe.

Lenke til kommentar

Jeg tok ikke sjangsen på å legge ut noen bilder fra tidligere i dag, så jeg legger ut et jeg akkurat tok.

Har prøvd å ta akkurat samme bildet før, men er mer fornøyd denne gangen.

Jeg har brukt en dorull for å få til denne effekten.

Btw. Takk Petteram for tips om skarphet. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd.

26 April

Searching...

post-95684-1209247026_thumb.jpg

Edit: Byttet tittelen på bildet.

Endret av Marthe-Ma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...