Hotel Papa Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Fett bilde Ma! Kan du ikke slenge opp en version i svart/hvitt? Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Jeg syntes selv at det fungerer ganske bra i sort/hvit. Jeg så for meg at det skulle bli noe sånt som dette: Link til bildet Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Dette er Leonardo da Vinci-brua som han Sand-fyren fikk bygd, eller...? Knall bilde forresten, det gjorde seg i sort-hvitt! Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Litt ukonvensjonell komposisjon, men fungerer. Blir nygjerrig på hva dette egentlig er for noe. Litt for mettet himmel. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg syntes selv at det fungerer ganske bra i sort/hvit. Jeg så for meg at det skulle bli noe sånt som dette: Link til bildet Joda, ikke så dumt som jeg trodde.....men fortsatt liker jeg den i farge her.... RandiA Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Etter en meget uinspirert helg er jeg i gang atter en gang. Litt kjedelig å måtte ty til et bilde av en blomst, men jeg likte godt redigeringen jeg fikk til så da ble det dagens alternativ. Fikk også teste litt videre med 50mm linsen min, og jeg kan meddele at skarpheten faktisk ble veldig mye bedre når jeg prøvde meg på f2.8. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd. Tusen takk for tips anngående akkurat dette. 14 April Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Synes fokusen burde vært på en av blomstene, og ikke på bladet, som du har truffet. Men ellers et kult bilde, med fine farger. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Fine blomster - hva annet er det å ta bilde av for tiden? Fint utsnitt og behagelige farger. eitp Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Takk for kommentarer ^^ Jeg tror du har rett anngående fokusen IceFox. Jeg er ganske sikker på at jeg siktet på en av blomstene, men kanskje ikke autofokusen min fungerer akkurat som den skal. (jeg har vært litt redd for akkuratt dette i en lengre periode nå) Skulle gjerne hatt noe annet en blomster å ta bilder av. Jeg har et konsept jeg vil prøve meg på, men som kan bli veldig vanskelig å få til å bli like bra som jeg ser for meg. Må også få prøvd meg mer på mennesker ^^ Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 AF er fyfy på makrofoto. På såpass presist arbeid synes jeg MF fungerer mye bedre. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Det har jeg aldri hørt før faktisk. Takk for tips, jeg skal få testet det neste gang. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Den "rammen", er den redigert fram? Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Lyset hevet dette bildet. Kontrast er bra! Endret 14. april 2008 av Onkel Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Den "rammen", er den redigert fram? Vet ikke helt hva du mener, men jeg har lagt på litt vignetterings effekt ihvertfall. Og gjort rødfargene litt sterkere ut mot kantene. Takk for gode ord Onkel Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Gikk for litt komposisjons trening i dag. Var veldig overrasket over skarpheten som bildet fikk. Ikke så stort mye mer å si om bildet. Er ikke blandt de mest kompliserte ihvertfall. 15 April Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Dagens bokstav er L. Likte ombytting av gråtonene mellom sokerk/bukse og genser/hender. Tom Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Tusen takk skal du ha Var overrasket over hvordan de fargetonene ble da jeg gjorde det om til sort/hvit. Var nok litt heldig tror jeg. ^^ Dagens bilde er jeg litt halvveis fornøyd med. Tror jeg kunne ha tjent mye på å ta det tidligere og fått litt mer naturlig belysning igjennom vinduet, men det var vanskelig når jeg var såpass treg. Så jeg for være fornøyd med resultet. Fikk ideen da skapet i stua stod plassert akkurat som det gjør på bildet. Pappa hadde sett en mus eller noe sånt tror jeg, så han skulle legge en musefelle bak der. Var litt nervøs da jeg dyttet meg inn der, men jeg har ikke følt noen mus som løper opp benet mitt enda. 16 April Gjem deg som en mus Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 he he he, herlig morsomt bilde. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Veldig morsomme bilder! Fantasifull Aprilfest Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Tusen takk til dere begge. Men jeg angrer litt på det bildet. Jeg tror egentlig jeg vil bytte det ut med det følgende: Hvor jeg kan dra muse-historien litt lengre og kalle bildet Hvem la musefellen bak der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå