Gå til innhold

Statkraft Stjernekraft fleip eller fakta?

larseer83

Anbefalte innlegg

Ser at det reklameres heftig idag 1 april for stjernekraft utviklet av Statkraft..... noen som tror dette er mulig eller bare en aprilspøk? Isåfall merkelig, for det skal jo koste litt å kjøre reklame på tv hele dagen også.... Er ikke så mange timer igjen av døgnet heller....

Ta en titt på www.statkraft.no og se selv....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, nei jeg er da i tvil her jeg sitter... syns den der "Server Overload" siden deres med en link til youtube virka særs uproff.... men steike å penger det skal koste å promotere en aprilspøk..... syns det nesten er å dra den for langt jeg

Lenke til kommentar

Selvsagt er det en fleip, men samtidig en svært effektiv reklame, for den ga masse oppmerksomhet. Statistikken vil nok vise at dette var den dagen da nettsiden til Statnett hadde størst besøk, og hvis bare et par prosent av besøkerne klikket seg inn på andre sider enn startsiden og lærte litt om Statnett som de ikke visste fra før, så var reklamen antagelig også svært lønnsom.

Lenke til kommentar
Ja, nei jeg er da i tvil her jeg sitter... syns den der "Server Overload" siden deres med en link til youtube virka særs uproff.... men steike å penger det skal koste å promotere en aprilspøk..... syns det nesten er å dra den for langt jeg

Hvis du tror at det handler om å promotere en aprilspøk tror jeg du har misforstått litt. Det handler om å promotere Statkraft som et selskap med "glimt i øyet". Det er ikke så lenge siden siste reklamekampanje fra denne kanten, husker du reklamefilmen med papirlappen som fløy rundt i by og land? Det er helt tilfeldig at de valgte å bygge den siste kampanjen sin rundt en aprilspøk, hadde de ikke gjort det hadde de brukt akkurat like mye penger på en annen reklamekampanje i stedet for.

Lenke til kommentar
Når jeg hørte en japansk forsker si at "de norske forskerne utkonkurrerte oss totalt" tok jeg spøken. ;)

Nå er jo vi nordmenn ganske langt fremme når det kommer til forskning på alternative energikilder da.

Joa, men så er jo japanere såpass oppegående og har vært foran oss på veldig mange områder i all tid, så "utkonkurrerte oss totalt" er sterke ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...