ZIEVEN Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg leter etter et bra program for redigering av pdf filer Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Anbefaler deg sjekke ut Pdf Xchange wiever. Jeg er godt fornøyd med denne. Anbefales på det varmeste. Lykke til! Lenke til kommentar
ZIEVEN Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Jeg skal oversette en brosjyre som er i pdf. Jeg har prøvd Nitro pdf som fungerer ok men den støtter ikke norsk (æøå) Jeg vil redigere teksten i dokumentet! Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hei! Er det en veldig sammensatt brosjyre? Hvis ikke kan du jo skrive teksten i word, og lage en ny pdf-fil. XN-wiever kan skrive ny tekst direkte i pdf-filen, i valgfri størrelse. Enkel å bruke. Lykke til! Lenke til kommentar
TrønderBoy Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Anbefaler Foxit PDF Editor! Dette programmet er ganske enkelt å bruke, og håndterer dessuten æøå. Du kan endre teksten direkte i pdf-fila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå