The Jester Race Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 I det siste har det vært slik at annenhver gang jeg skrur på maskinen, er musa død/frakoblet elns. Jeg må da restarte maskinen, og først DA funker musa. Irriterende å måtte starte maskinen to ganger hver gang jeg skal gjøre noe på data. Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Du har ikke en kamerat som sitter bak pcen og plugger ut og inn musa? Som en slags aprilsnarr? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Litt av en sniker kameraten hans er i så fall, skyggens mester. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Det skal være visst. Men tar gjerne i mot seriøse svar, selv om det er 1. april. Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 hehe beklager bare måtte, har ikke fått lurt noen skikkelig idag Uansett, du har ikke noe virus som gjør at driverne for musa forsvinner? En kammerat av meg fikk et virus for noen dager siden som gjorde at lydkortdriverne plutselig forsvant og han løste det med å restarte pcen. Bør kanskje nevnes at maskinen ble formatert samme dag som problemet ble oppdaga. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Ok, kan kanskje være problemet ja. Men hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 virus scan? formatering? skifte til linux/mac/annet os med få eller ingen virus? Ellers så kan dessverre ikke jeg hjelpe mer Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Hvis tastauret og musa er usb så har du sikker fått usbenhet konflikt. Har hatt veldig likt problem som deg og endte med at det gikk over med en usb til ps/2 adapter. Spiller ikke noen rolle om det er adapter til tastatur eller mus. Endret 1. april 2008 av Duqe Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har sånn der, bare uten USB. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Prøv med en ps/2 mus for å se om problemet fremdeles oppstår? Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Er ikke det det du postet bilde av? Minus USB-porten altså. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Joda, du kan prøve: USB mus/tastatur med ps2 adapter eller Mus/tastur med ps2 kontakt Endret 1. april 2008 av Duqe Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har både tastatur og mus med ps2 kontakt. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kan hende at musa er defekt, prøvd med anna mus? Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 DET kan godt hende, men det er da rart at annenhver gang jeg skrur på datan funker den hest? Det er sånn plain pjattmus som fulgte med datan, har falt ned fra pulten en del ganger også, så det er mulig jeg rett og slett må ha meg ny mus. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 For å utelukke at det ikke er ps/2 porten som også er defekt så ville jeg kjøpt en usb mus for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ja noen har problem med musa til PCen mens andre har problem med musa i huset. Prøv å oppdater driverne eller så må du bytte ut musa!! Noe som også skjer i det virkelige livet! Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 denna musa er vel ikke noe å bruke tid på? hehe.. billig å kjøpe ny men dette er mus med ledning eller tråløs? feilen ligner typisk tråløst problem.. men tråløst på ps2 er jo ikke så vanlig? så det er vel trå? da ville jeg bare ditt i det og kjøpt ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå