vigrestad Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 hey, eg ska kjøpa meg nye høytalara, så lure eg på om eg kan få nogen tips, skal brukest til fest, så ska bare spille høyt. har tengt på cls215 men eg ville hatt nogen beddre enn dei. å eg har enn NAD Reciver t763 på 6*100 og Efektforsterkar stk vs-34 stk vs-34 2 kanaler Output Power at 1 kHz/THD <= 1.0% EIA 2 ohms: 2 x 2000W 4 ohms: 2 x 1700W 8 ohms: 2 x 1200W Output Power at 1 kHz/THD <= 0.1% FTC 2 ohms: 2 x 2000W 4 ohms: 2 x 1700W 8 ohms: 2 x 1200W Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Nei, CLS 215 er den beste høyttaleren som finnes der ute. Men seriøst så finnes det en del der ute som lever opp til de samme ønskene mange har for CV, og spiller bedre i samme slengen. Klipsh er et godt eksempel på kraftig og god lyd, og vil nok bli bra med oppsettet du har til nå. Klipsch RF-62 er en av mulighetene i samme prisklasse. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nå skal de brukes til fest og bare spille høyt, så et par med PA-høyttalere hadde nok gjort susen. Uansett så kan jo trådstarter ta en titt på CV-HP215, de skulle nok passe bra til festbruk, HP står for House Party faktisk. En kamerat hadde 2 par med de høyttalerne en stund, drivd med en kraftig forsterker, og det var mild sagt heftig. De spilte høyt som juling med en bass som kunne slå inn spiker. Lenke til kommentar
stonecold Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hadde jeg vert deg hadde jeg valgt det Lefse kom med;) CV HP215, disse slår cls 215 vertfall på det å spille høyt. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Disse spiller ikke bare høyt, de spiller stramt som fy, krever en del effekt, siden de har lukket og ikke porta kabinett da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå