boksemusikk Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei! Jeg skal brenne musikk til et boksestevne men jeg er ikke helt sikker på hvordan musikk jeg bør brenne.... Noen her som har bra peiling på hva som er bra? Jeg vet det er rap eller rock, men har noen tips til sanger eller artister? Jeg tenkte litt på sanger som Rocky og "We're gonna win"m Survivor - Eye Of The Tiger og Rammstein som det er litt trøkk i? Noen tips? Lenke til kommentar
adde_spillegal Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 "The Pretender" eller "All my life" av Foo Fighters kanskje? Er litt trøkk i de Lenke til kommentar
Wondahfish Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 TECKNO!!!! kan anbefale et kort norsk kurs til boksing ville det vel passet med litt vanlig rock, gjerne med litt ordentlig trøkk i^^ hold deg unna alt som kan spilles av på disco eller til barberblader. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 TECKNO!!!! kan anbefale et kort norsk kurs til boksing ville det vel passet med litt vanlig rock, gjerne med litt ordentlig trøkk i^^ hold deg unna alt som kan spilles av på disco eller til barberblader. Klarte ikke å dy meg. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Foreksempel Def Leppard har jo MYE fet rock med MASSEVIS av trøkk Gotthard har sikkert noe du kan bruke as well. (anytime anywhere osv.) Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Soil - Breaking me down P.o.d - Alive P.o.d - Here comes the boom Foo figthers - All my life Foo figthers - The Pretender System of a down - Chop Suey (?) Linkin park - Bleed it out Lenke til kommentar
wizeman Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Alice Cooper - dirty diamonds, e eindel fete sanger som vil passe inn der Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Eye of the tiger ! Den eier sååå ! Men ellers har du sanger som kan fremkalle aggresjon, som techno/trance og hardrock! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Metallica - Of Wolf and Man Får et sinnsykt rush av adrenalin når jeg setter den på. Lenke til kommentar
MegTipperJeg Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Når jeg bokset litt før likte jeg best Metallica - St.Anger . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå