simen_gunnar Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei. Jeg gjør meg klar til å ta Lett-MC teoriprøve... Lurer på et par ting.. må jeg ringe og bestille? Eller møte opp på nærmeste trafikkstasjon? Jeg har søkt om førerkort tidligere... 2. Vet det har vært forandringer rundt dette i det siste; Er det flere rette svar på hvert spørsmål, slik at man kan ha 25 feil, eller er det bare 1, slik at man kan ha 6 feil?? takker for evt. svar Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 40 spørsmål, max 6 feil for å bestå. 1 riktig svaralternativ på hver oppgave. 90 min på å bli ferdig. Nye regler kom 1.mars 2008 Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nei, du trenger ikke å bestille. Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Dersom du har fått svar på førerkortsøknaden skal det bla. stå der hvilken stasjon du skal gå til, når ("åpningstider") og hva det koster osv... Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Takker for gode svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå