langtongting Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har i dag en Linksys WRT54G som jeg har vært stort sett fornøyd med. men den har i det siste kødda litt, slik nettet detter ut. Jeg har måtte resette den mm for å få nettet opp å gå igjen. Har også NAT problemer i enkelte PS3 spill og Company of Heroes på PC. Jeg trenger da anbefaling til en god stabil router, helst med sterke signaler, da den står et god stykke unna PC i en annen etasje. Gjerne en pakkeløsning med god USB mottaker. Dette er et felt jeg ikke har fulgt med på, så jeg hvet ikke hva jeg bør ha. Ser frem til gode forslag På forhånd takk. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=65015 Denne har jeg selv, og kan varmt anbefale den. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Takker for svar. Fant en test av denne, hor den fikk god omtale. I samme test fant jeg testvinneren D-Link DIR-655 Rangebooster N650. Er det noen som har erfaring med denne? Har hør litt negativt om d-link, uten jeg har noen erfaring selv. Lenke til kommentar
Djenzn Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har nå hørt mye godt om D-link... Hold deg ellers langt borte fra SMC og Speedtouch.. SMC jeg hadde fikk problemer med "disconnects" når det var 2 stk med kabel som spilte samtidig. Speedtouch: Veldig lette for andre å komme seg inn på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå