Atlesen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Noen som har tips? Vil ha en som er tøff og GRATIS! Vil ikke kjøpe noen hjemmeside... Skal brukes til bilder, legge ut litt filer osv! Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Home.no? Gatis, støtte for ftp, så du kan lage dine egne tøffe sider på pc først, også laste opp Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Home.no? Gatis, støtte for ftp, så du kan lage dine egne tøffe sider på pc først, også laste opp Hmm.. Helst ikke Home..xD Har prøvd før og alt ble bare TULL! Lenke til kommentar
eTrollet Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Hei. Tøff eller ikke er en smaksak. Ferdige maler finnes det mange av men om du ikke selv kan skrive noen tagger eller er i stand til å feilrette dersom du gjør deg bruk av en hjemmesidegenerator, ja da blir det som du sier; bare tull. Endret 1. april 2008 av eTrollet Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Antakeligvis så finnes det flerfoldige tjenester som dekker behovene dine, som ikke er en hjemmesidegenerator. Jeg foreslår at du ser nærmere på tjenester som flickr, picasa, pownce, megaupload, wordpress.com og lignende. Merk at de fleste av disse tjenestene lar seg kombinere. Om du ikke er kompetent så vil det bare bli tull med en hjemmeside ... Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Hvis jeg fjerner det med å legge ut filer da? Finnes det noen fler da? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Konkret, hva er du ute etter? "Hjemmeside" sier veldig lite. Bilder kan du legge ut på Flickr, Picasa og sikkert utallige andre tjenester. Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Konkret, hva er du ute etter? "Hjemmeside" sier veldig lite. Bilder kan du legge ut på Flickr, Picasa og sikkert utallige andre tjenester. En liten blogg, litt tøft design, ikke noe piczo tull, skrive litt om meg, ha bilder fra ting jeg har vært på osv! Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Prøv blogg.no, wordpress.com eller blogger.com Endret 2. april 2008 av Stealthy Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Prøv blogg.no, wordpress.com eller blogger.com Jaja,men vil ha en slags side og! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Prøv blogg.no, wordpress.com eller blogger.com Jaja,men vil ha en slags side og! Hva mener du? I Wordpress kan du lage "pages" som er statiske "sider", du kan sågar sette denne "siden" som forside (ikke sikker på om det funker på wordpress.com). Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Prøv blogg.no, wordpress.com eller blogger.com Jaja,men vil ha en slags side og! Hva mener du? I Wordpress kan du lage "pages" som er statiske "sider", du kan sågar sette denne "siden" som forside (ikke sikker på om det funker på wordpress.com). Ok.. Men jeg må egentli ha ganske god plass... Er en del store bilder.. Så: God plass Tøft Design Muligheter for Gjestebok og blogg Linker Kanskje ett lite forum Vil ikke ha en "bloggside" som er ment som blogg... Syntes det er litt sånn rart.. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 De sidene jeg oppga fyller da strengt talt kravene dine. At siden bruker wordpress/lignende system betyr ikke at det MÅ være en blogg. Du kan også velge blant en del design, så du finner sikkert noe som faller i smak. Og en annen ting, skal du ha god plass og grei hastighet så må du nesten betale noen kroner, det er faktisk noen som til syvende og sist må betale regningen, da enten via at de putter reklame på siden din eller at du betaler. Så vurder ett enkelt webhotell som du kan installere Joomla eller Drupal på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå