vfri Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Skal kjøpe nytt kabinett, men vet ikke hvilket. Antec Lanboy anbefales av Tom's Hardware, men det ser ikke ut til at det er å oppdrive her på berget?? Hva er gode alternativer, en av Chieftec-modellene? Merk at jeg ikke vil bruke alle pengene mine på kabinettet, innholdet er tross alt mye viktigere... Trenger skikkelig PSU da hele pc'en skal bygges fra grunnen av med nye komponenter. Lenke til kommentar
kent project Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Da burde su se på denne Chieftec Dragon Big Tower. =>HER Den har masser av plass og god å bygge i.. Har du kabinett for en god stund i allefall, og den er på riktig side av 1000 lappen ENJOY Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Sjekk ut denne........RÅ!!!!!!!!!! Thermalcase Xaser III Sølv farve http://www.netconnection.no/lucys/ Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Da burde su se på denne Chieftec Dragon Big Tower. =>HER Den har masser av plass og god å bygge i.. Har du kabinett for en god stund i allefall, og den er på riktig side av 1000 lappen ENJOY har den veier ca 10kg+++... litt tungt Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Er du en LAN'er som ofte flytter rundt på kabinettet ville jeg gått for aluminium. Lian Li har gode (men dyre) kabinetter. Stemmer ikke dette for deg, så vil jeg anbefale den såkalte "Dragon Slayer" fra Compucase. Den har en 120mm vifte i front med støvfilter, og en 120mm vifte i baken. Ellers er den ganske lik Chieftec sine. Her er en link. Lenke til kommentar
vfri Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg er ingen LAN'er så lav vekt/aluminium er ikke et must. Både Thermaltake og Lian Li blir for dyrt for min smak. De har jo en råkul design, og veldig gode specs, men når pris for kabinett+PSU runder 2000 kroner (med god margin), blir det for drøyt for meg. Det var derfor jeg spurte om Antec Lanboy, som i statene går for $76, inkludert PSU! Det er faktisk ikke mer enn rundt 600 kroner. Lenke til kommentar
leifkris Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 http://www.ocshoot.no/avance.htm Har dette kabinettet selv, riktig nokk ikke Titan utgaven. Er veldig fonøyd, kjempe bra kabinett å bygge i. Det eneste jeg har å ustette er en litt svak strøm forsyning (300W) som fulgte med. Kjøpte den demobrukt hos komplett. Ny pris hos komplett 545.- Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 hva med å vurdere ukens tilbud på komplett.. billig og greit aluminiumskabinett fra chieftec.. Har det selv og er veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Snakket med Microplex på deres supportforum ang. Lanboy, og det kommer med deres neste bestilling fra Antec. Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 RAIDMAX fra microplex. Aluminium til under tusenlappen, og sinnsykt lett. Og så slipper du dissa fæle standard strømforskyningene... dr_k Lenke til kommentar
fredlund Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Sjekk denne på Absolutt: http://www.absoluttdata.no/asp/info.asp?p=...&l=2&vnr=100917 Du får psu med i prisen, og vifter. Fred. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå