Henry9 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Når jeg hørerer dette trur jeg ikke jeg har så lyst på det ! haha. Er det virkelig så vanskelig å få spilt? Da kjøper jeg Vegas 2. Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Spiller det offline split-screen med ein kompis, og det fungerer utmerket. Har ingen kompiser med PS3, og når eg sitter åleine foretrekker eg singleplayer. Synes Army Of Two er bra, og tviler sterkt på eg kjem til å spele online. Poengløst når man ikkje får sittet og snakket sammen synes eg. Er vel berre å annonsere ut bytting av spel på bruktmarked.no vel? Garantert ein haug med folk som er interessert i det. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) I dag var det fremskritt. Begge fikk koblet til EA sin server, men dessverre kunne vi ikke invite hverandre til å starte campiagn sammen. Sto bare at det var fullt eller at det var problem med tilkoblingen. http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=226772 Endret 3. april 2008 av Meldarion Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Når jeg gikk gikk online versus mode tok jeg på quick match åsså etter 1 min med letting så stoppet spillet... jeg skrudde av ps3en så når jeg skrudde den på så hadde save gamen min blitt "Defect data" EA Hater4life Hvis de skal gå så langt at de skal tvinge utviklere å selge skal spillene virke ivertfall <.< Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvorfor er det så inni helvete mye problemer med online-funksjoner på konsoll/ps3? Har vært pc gamer frem til høst 07, er jo ikke slikt på pc spill, uansett om det er EA eller andre som gir ut spillet. Gorilla gutten: du sier at du bruker maks 3 forsøk på å komme inn på en kamp på fifa, bare det er jo LATTERLIG.. hadde klikka om jeg måtte brukt 3 forsøk hver gang jeg skulle ta en runde team fortress eller battlefield Ja det er latterlig, men der ikke så ile som andre klager på for meg. De 3 forsøka tar kanskje maks 2 min til sammen (ofte fordi en avslutter og dårlig forbindelse). 1/3 av gangene kommer jeg inn på 1 første forsøk. Men On-Topic: EA ødelegger mange spill. De bryr seg bare om å tjene penger og å gi ut masse Lenke til kommentar
kremkatten Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Hvis man har det minste fnugg av selvrespekt, (og det mener jeg) kjøper man rett og slett ikke EA titler. Ikke bare blir spillene dårligere og dårligere, men de er f..meg frekke nok til å lage "halvferdige" spill for senere og forlange mer $ for å få den "komplette" opplevelsen. Les denne tråden for mer om dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=932886 Hva f... liksom? o store guru, fortell meg hvordan jeg skal bli kul, og hva jeg skal gjoere ouch! Dette skriver du i første posten: Hiver meg på denne. Jeg og en kamerat gikk til innkjøp av spillet KUN for å spille det coop online.. Jeg er på din side her så jeg forstår ikke den attituden din helt.. Store selskap som EA vil fortsette med taktene sine helt til noen sier stopp. Det er vi som forbrukere som har den makten. Hvis vi aksepterer slike holdninger vil det etterhvert bli normalen. Jeg håper ingen her vil at fremtidige spill skal bli som dette (kjøp spillet halvferdig, deretter betale mer for nødvendige våpen etc). Derfor er det viktig at vi som forbrukere tar ett standpunkt nå, før det er for sent. Når det gjelder å bli "kul" er jeg den siste personen du bør spørre. Jepp, du ser på en person som stort sett har vært forhatt fra fødselen av og jevnt har scort relativt lavt på kulhets skalaen opp igjennom årene så... FUuu lzm Endret 4. april 2008 av kremkatten Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Eneste spillet jeg har kjøpt i det siste fra EA, er Burnout Paradise, som det er Criterion Games som står bak, karer som hvet hva faen de driver med! Men en av grunnene til at jeg nå viker unna EA, er hvordan de porter koden fra 360 til PS3 (Investing in the SPE's will give you no long term benefits, EA er med på den) og generellt at spillene de siste årene har sugd heftig bra...like før "legendarisk dårlig"... Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) *mye* Poenget mitt var at du kanskje tråkker litt på tærne til folk når du skriver i en tråd der stort sett alle deltakerene har gått til innkjøp av dette spillet: "Hvis man har det minste fnugg av selvrespekt, (og det mener jeg) kjøper man rett og slett ikke EA titler". Apropos attitude.. Endret 5. april 2008 av Knut Marius Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Offtopic: Merk jeg har ikke army of two.. Det at EA kjøper opp selskaper som lager spill jeg DIGGER skal ikke hindre meg i å oppleve fortsettelsen på serier jeg vokste opp med eller har lært å "elske" de senere år. spill jeg har skaffet i det siste utgitt av ea: orange box, crysis.. skal feks ha Red Alert 3, battlefield bad company, Half life: Episode 3, Rock band, Dersom det at jeg kjøper disse spillene gjør at jeg som "kremkatten" sier ikke eier et fnugg av selvrespekt så får det bare være! for dette er fantastiske spill som jeg skal kose meg med uansett pokker hvem som gir dem ut Lenke til kommentar
daviik303 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 @Knut: Er jo dere som sitter å bitcher som noen jentunger over alt som er galt med EA spillene. Enten lar du vær å kjøpe det siden det suger så jævlig eller så setter du deg på alle fire og tar imot alt som kommer fra den kanten. Synes det lukter vigorøs apati når du kjøper spillet og dermed støtter de som har laget deg samtidig som du synes det suger. Hva blir det til? Bestem deg nå. Tror ingen her helt skjønner alvoret. Dette er ikke noe nytt fra EA. Det blir bare verre og verre for hver release, er det virkelig ingen som ser ett mønster her? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ikke alle som visste at EA lagde så dårlige spill. Så du/dere trenger ikke fremstille de som kjøpte spillet som idioter. Om spillet er dårlig så er det èn ting, men det er noe helt annet når det faktisk ikke funker. Man burde kunne forvente at en så "stor" tittel i det minste lar seg seg spille Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Helt enig med Knut Marius. Greit nok at det kan være dårlig (man får en viss indikasjon ved å lese anmeldelser), men at det ikke skal fungere er noe som ikke kan tolereres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå