Gå til innhold

Army of Two: Jeg hater EA Games.

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kjøpte en Army of Two til meg og en venn slik at vi kunne ha det morsomt og spille sammen. Men ikke f***n om EA klarer å ha servere som virker. Etter å ha googlet litt rundt, kan det se ut som de aller fleste med dette spillet ikke får spilt online coop. Jeg kom inn på serveren fint første gangen, men da kom ikke vennen min inn. Nå kommer ingen av oss online på EA sin server.

Forbanna "#$%$##$%$#% $%#$&$%& #$%& #$%&$&!

Burde være ulovlig å gi ut spill som folk betaler flere hundre kroner for når det ikke virker som det skal.

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hiver meg på denne. Jeg og en kamerat gikk til innkjøp av spillet KUN for å spille det coop online.. Selv om vi har ordna så begge har NAT type 2, uPnP, osv. så vil det ikke funke. Vi får koblet oss til andre spillere til tider, og vi får kommunisert med hverandre i f.eks. chat og i andre spill.

Håper det kommer en patch snart. Ellers ryker dette spillet rett ut på QXL

Lenke til kommentar

Er forskjell på å forvente å få et 100% bug-fritt spill, og å få et spill som rett og slett ikke går an å spille (med tanke på at dette er laget for coop-spill).

Bør man ikke forvente at en stortittel som selges til samme pris som alle andre store spill skal fungere?

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar

Jeg mener å ha hørt om liknende problemer på XBL, selv har jeg heldigvis ingen problemer med min Elite (fine eliten). Så jeg tror ikke dette bare gjelder PS3..

Men at spillet fungerer for noen betyr jo at det ikke er spillet som er problemet, heller ruterinnstillinger, porter, brannmur, ISP osv, det er mye som skal stemme!!

Ikke bestandig at Open NAT (NAT type 2?) er eneste kriteriet..

Lenke til kommentar

Er så enig med trådstarter, hate hate EA Games. Army of two var morsomt et par timer, men så ble det gørr kjedelig. Repeterende og kjedelig. Glad jeg har klart det, men at coopen online ikke funker for mange er veldig dårlig av EA. Men man forventer vel ikke mye av dem da :p

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Hvorfor er det så inni helvete mye problemer med online-funksjoner på konsoll/ps3?

Har vært pc gamer frem til høst 07, er jo ikke slikt på pc spill, uansett om det er EA eller andre som gir ut spillet.

Gorilla gutten: du sier at du bruker maks 3 forsøk på å komme inn på en kamp på fifa, bare det er jo LATTERLIG.. hadde klikka om jeg måtte brukt 3 forsøk hver gang jeg skulle ta en runde team fortress eller battlefield :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk heller aldri spilt C&C3 online de to første ukene etter at spillet kom. Det var PC. Det var EA.

Det var problemer med patchingen i Battlefield 2. Tok vel rundt 2-3 uker før de verste problemene hadde lagt seg der også. Det var også PC og EA.

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar
Hvis man har det minste fnugg av selvrespekt, (og det mener jeg) kjøper man rett og slett ikke EA titler. Ikke bare blir spillene dårligere og dårligere, men de er f..meg frekke nok til å lage "halvferdige" spill for senere og forlange mer $ for å få den "komplette" opplevelsen. Les denne tråden for mer om dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=932886

Hva f... liksom? :realmad:

o store guru, fortell meg hvordan jeg skal bli kul, og hva jeg skal gjoere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...