johnstr Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei, Tenkte jeg skulle kjøpe en pc, og få mest mulig PC for pengene. Tenkte litt på den her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323786 siden jeg ikke har så masse penger å gå på. Jeg spiller ikke de mest avanserte spill, men hadde vært fint å vite om den klarer Half life, Garry's Mod, CS:S, Battlefield 2, Day of Defeat, COD4, wow. Lurte på om den også kunne kjøre Flight Simulator X på noen konfigurerte grafikk settings. Jeg kan selfølgelig vente med å kjøpe den her til jeg får spart opp mer penger, men det er ettersom hva dere anbefaler. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Nichiatu Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Utifra denne informasjonen jeg får ved å titte på nettsiden, tror jeg den kan kjøre de meste av de spillene du har oppført. Har ikke spilt Flight Simulator, så det er jeg litt usikker på.. Lenke til kommentar
Harald The Man Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Utifra denne informasjonen jeg får ved å titte på nettsiden, tror jeg den kan kjøre de meste av de spillene du har oppført. Har ikke spilt Flight Simulator, så det er jeg litt usikker på.. Hvis du har tenkt å spille fsx med det oppsettet der kan du drømme, du må nok ut med fort 10k hvis du skal ha et duganes oppsett til og kjøre fsx.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå