Whackedorange Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Sony har ikke hatt den store salget på sin konsoll PS3 som ledelsen hadde forventa så de har lagt ut følgende spillserier slik att disse går multiplattform, de ville fortsatt bli laget av Sony understudios men ulik tidligere vill de bli multiplattform. Spillseriene som det er snakk om er God Of War, Resistance Fall Of Man, Ratchet & Clank, Jak & Daxter og Uncharted. Kommer tilbake med link senere Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Eg fant linken din.. Kilde Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 HAHAHAHAHA Seriøst, greier du ikke bedre enn dette? HAHAHAHAHA Flirer meg skakk! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Herregud hvor oppfinsomme vi var denne 1.april da. Sony vil aldri selge spillserier som God Of War, Ratchet & Clank og Jak & Daxter. Resistance Fall Of Man og Uncharted kan jeg gå med på, men tviler der og. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hadde dem gjort dette så hadde jeg solgt PS3en i morra. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Herregud hvor oppfinsomme vi var denne 1.april da.Sony vil aldri selge spillserier som God Of War, Ratchet & Clank og Jak & Daxter. Resistance Fall Of Man og Uncharted kan jeg gå med på, men tviler der og. Resistance? Uncharted? Og du tror Sony ville solgt dem? ALDRI! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Og mennesker vil fly i superluminale hastigheter 5 April 2063...par timer senere vil vi ha nærkontakt med aliens kjent som Vulcans. Halo vil også komme til PS3 iflg. Microsoft. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Vær så snill! Skitne til ps-plattformen med Halo. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Var no eit av dei bedre forsøka i dag her på forumet, men den kom litt for seint på dagen - ingen som stoler på ein dritt no så seint Endret 1. april 2008 av Zepp2k7 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dagen i dag har bestått av mange flyvende griser, kaklende parasitter og en god del stratulester som har vandret forbi vinduet mitt. Det kan være influensa og kombinasjonen av helga pluss Ibux som spiller inn men har mest tro på at det er datoen som har skylda. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Vær så snill! Skitne til ps-plattformen med Halo. Jallefall bedre spill en det meste til PS3 da Halo er og blir til 360, storspill deluxe Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Vær så snill! Skitne til ps-plattformen med Halo. Jallefall bedre spill en det meste til PS3 da Halo er og blir til 360, storspill deluxe Ugg. Ugg. Ugg.. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jallefall bedre spill en det meste til PS3 da Beste aprilsnarren hittil! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jallefall bedre spill en det meste til PS3 da wink.gif Beste aprilsnarren hittil! ;p Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Får legge skylda på den oppsviktvekkende datoen, jepp var bløff fra ende til annen. Tror dessuten att det er sunt for spillmarkedet att det finnes flere enn 1 konsoll. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Herregud hvor oppfinsomme vi var denne 1.april da.Sony vil aldri selge spillserier som God Of War, Ratchet & Clank og Jak & Daxter. Resistance Fall Of Man og Uncharted kan jeg gå med på, men tviler der og. Resistance? Uncharted? Og du tror Sony ville solgt dem? ALDRI! Vel det er nå i hvertfall større sjanse for at Sony selger disse enn de 4 andre, da de ikke har tjent like mye penger på resistance og uncharted som med de 4 andre. Enda i hvertfall. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Spørs om hvor happy Insomniac Games er til å utvikle Resistance til multiplattform og så Ratchet bare til PS3, annethvert år. Dessuten har de heller ikke sagt en pis om det heller. Og Uncharted har til nå godt ganske bra, så Sony vil nok beholde den. Tviler også på at Naughty Dog vil utvikle muli heller...og God of War...var utvilet mer eller mindre internt hos Sony :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Vær så snill! Skitne til ps-plattformen med Halo. Dere klarer nok skitne den til selv, med titler som Lair :] Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 La nå denne tråden dø... en dårlig aprilsnarr som holder på å gli over til fanboy flamewar? Spar meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå