bkf_94 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 I fjor sommer var jeg og noen venner i Tyskland ( biltur) fant vi noen ''nye'' drikker som vi ikke hadde sett før, da fant vi Faxe kondi, en slags drikk med druesukker og den var drit god men jeg finner ikke denne ikke i Bergen, noen som vet hvor jeg kan finne den i bergen? men går det ann å bestille denne drikken fra fabrikken eller noen andre butikker ? PS: Her er bilde i tilfelle noen skulle se den http://images.google.no/images?gbv=2&u...mp;q=Faxe+Kondi Er evig takknemlig for alle svar :D :D Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Jeg tviler litt på det igrunnen, det blir nok heller vanskelig å få tak i den. Det er vel bare noen ytterst få "jallabuer" i tilfelle. Nå bor ikke jeg i Bergen riktignok, men jeg har ikke sett det i Norge i det hele tatt. Så du må nok til Danmark eller Tyskland ja. Der har de den. Men legg inn da, så jævlig god er den ikke? Endret 1. april 2008 av steffenz Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Sjekket Rimi? Flere Rimi-butikker i Norge selger Faxe Kondi, så mye mulig du finner den i Bergen også... Endret 1. april 2008 av Nichlas Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 er ikke sikker, men jeg husker jeg kjøpte Faxe Kondi LIGHT for ikke så veldig lenge siden. mener det er 2-3 måneder siden, men har ingen anelse hvor det var henne... i bergen var det i allefall Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 har sett faxe kondi på coop i åsane Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har handla Faxe Kondi og Light-versjonen på flere Coop-butikker i Trøndelag, så du får sjekke ut Coop. Jeg finner mest av de på OBS! og Mega. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Faxe Kondi er sinnsykt godt, jeg kjøpte mye av det i grønland Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg ville sjekket 7-11, Deli de Luca, Lerøy, Safari og Location (kinokiosken, de har mye rart). Faktisk, når jeg tenker meg om, er jeg ganske sikker på at jeg har sett Faxe på Deli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå