DHM Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Bruker: DHM Utfordring: Ta 1 bilde hver dag, S/H, Manuell fokus Deltakernivå: Reservert, studiofotografering på skolen snart Utstyr: Canon EOS 30d, Canon EDS 17-85 4-5.6 IS USM (Mulig det kommer inn en Sigma 50mm 1.8 i løpet av måneden ) Dag 1: Var ute en liten tur etter skolen, måtte inn etter litt pga. regn :\ Endret 3. april 2008 av DHM Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Godt jobbet! Dette likte jeg:-) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dritbra, liten kutt i topp? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nydelig Dan. Vi må ta oss en tur opp dit igjen snart. Synes ud har greid og isolerer motivet veldig bra iforhold til hvordan det var der(siden jeg var der selv). Stå på. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Fantastisk bra, 10/10!! Supermotiv for S/H! Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Wow. Likte spesielt godt himmelen som ikke ble kjedelig som ofte skjer. Veldig bra start på din S/H utfordring. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Takker for all tilbakemelding Olsen: Har fulgt tredjedelsregelen ved cropping her, men kunne kanskje kutta litt nærmere toppen av treet ja. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Steike, dette var meget vakkert. Et siluettbilde uten egentlig å være det. Nydelig justert kontrast og svartnivå. Vakker himmel som fremhever detaljene i det mørke treet. Akkurat passe croppet etter min mening. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Fint dan, rolig og grei komposisjon. Litt kjedelig himmel.. hehe Hvor er dette forresten ? Endret 2. april 2008 av Eirikant Lenke til kommentar
DHM Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Takk for tilbakemelding Detta er i østerhus, nede ved havna under haleluja skolen osv Lenke til kommentar
DHM Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Dag 3: Som mange kommer til å bemerke, er det mer eller mindre likt bilde til Eirikant sitt bidrag i dag. Men så er dette alt vi har gjort i dag, og fant ikke noe bedre bilde fra dagen så det får bare være Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Med andre ord, dere har brukt dagen fornuftig. Bare gni det inn ... Tom Lenke til kommentar
DHM Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Med andre ord, dere har brukt dagen fornuftig. Bare gni det inn ... Tom Det var ikke en "sitte inne og se på photoshop tutorials" dag for å si det sånn Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ikke "Inne å høre på fransklæreren plager livet av små sjeler heller!" ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ikke "Inne å høre på fransklæreren plager livet av små sjeler heller!" ? Den timen har jeg ikke hatt siden sent i 1975 Det er kortere tid siden jeg satt i fjærsteinene på sørlandet med en kald pils i lanken og nøt solen. Vanskelig å si hvilket av bildene som jeg liker mest. Men jeg liker begge. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg liker ikke smaken av øl, så den er ganske grei Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg liker ikke smaken av øl, så den er ganske grei En kald Cola eller Farris er konge det også. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Haha, drikke uten smak, nei takk, og vanlig Cola kommer ikke inn i munnen min. Zero eller light går ann, eller pepsi max, eller de aller fleste andre bruser, men ikke ren cola! Cola og Vodka går glatt, rom og cola òg Endret 4. april 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det er kortere tid siden jeg satt i fjærsteinene på sørlandet med en kald pils i lanken og nøt solen. Det var deilig å kunne gjøre det i april, dessverre idag er det overskyet og lett nedbør... Så det gikk fort over igjen, men håper det ikke er lenge til neste dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå