pioneer10 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei, jeg har søkt på ny jobb som flymotormekaniker, og skal på et jobbintervju nå i uken, men er det noen som vet hva en slik mekaniker tjener? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 http://jobbfeber.no/ <- Slå opp der Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 I hvilket firma, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Dusk Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 kommer ann på om det er militært eller privat da. Men privat rundt en 500 lapper og militært en 250 eller noe. Har en kompis som har slutta og gått i ubåt grunnet lønn hvar helt elendig i forsvaret i forhold til hva slags ansvar en har. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 At du tjener 500 k som flymotormekaniker er BULLSHIT. Han lurer selvfølgelig på hva grunnlønnen er, og du kan slikke meg i rassen om den er på 500 k. Rundt 300 k i grunnlønn, men lett å bikke 500 hvis du jobber litt overtid. Så spørs det hvilket lønnstrinn han begynner på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå