oeg Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hepp! Jeg ønsker å erstatte min stasjonære pc med en desknoteløsning eller latop. Jeg har egentlig ikke noe stort behov for å være så veldig mobil med den. Det er plassbesparelse jeg søker. Jeg spiller ikke så veeeldig mye. Men noe videoredigering regner jeg med i fremtiden. Jeg har sett meg ut en desknote på pc-max.no som kjører tilbud nå. Kan noen være så snill å se over spec'ene på den? Jeg har ikke så mye peil , og trenger litt rådgiving. På forhånd 1000 takk! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg har til daglig ansvaret for 12 bærbare pc'er av ymse merker på jobben. Alle har vært på reparasjon en eller flere ganger pga hardware-feil.Så hvis man kjøper en slik type pc, så bør man også kjøpe service-avtale i samme slengen for å unngå for store rep. utgifter.(Koster ekstra) De er også lite egnet til spill. Noen spill funker ikke i det hele tatt på forskjellige modeller. Basert på de bruksområdene du oppgir så kan jeg ikke anbefale deg å kjøpe en bærbar. Hva med å kikke på de nye mikro-kabinettene somhar kommet på markedet? Et slikt kombinert med en brukbar flatskjerm er vel et atskillig bedre valg. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Du kan jo eventuelt ta en titt på Whitebox(?) pc'ne.. Lenke til kommentar
pbn Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Videoredigering? Hva med mac? Enten bærbar eller stasjonær.. de stasjonere mac'ene kan være ganske kompakte. Har ikke selv prøvd mac for mye, men de ser bra ut og egner seg til videoredigering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå