Uchiha90 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Hei! går på sogn vgs (data og elektronikk) og har tenkte til å ta allmenfaglig påbygging på Stovner VGS. Lurt på om dataingeniør hadde noe med motorsport å gjøre? fordi jeg er veldig interessert i PC-er og racing. men vet dere hvor jeg kan få søkt jobb innenfor motorsport? eventuelt om det er mulig. Regner med at jeg må dra til utlande men bare spør.... ville vært fint om noen kunne svarer Endret 2. mai 2008 av Uchiha90 Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Nei er vel egentlig det enkle svaret. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Tja, noen må jo produsere chipene i bilene Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Men jeg tror ikke de som jobber med kjørecomputere og chiper og sånt sier at de jobber i motorsport-bransjen Lenke til kommentar
Uchiha90 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) hehe... Endret 2. mai 2008 av Uchiha90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå