SpillFyr123 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg tenkte om noen hadde lyst å bli med på en clan til spillet Call Of Duty 4 til PlayStation 4 ? For å holde klanen i livet så må du spille ofte . Så hvis du har en PSNID og et bra navn til clanen og SPILLER OFTE .....feel free to speak : D Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hvor mye mener du når du sier mye da? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg hadde blitt med, men jeg har ikke fått tak i en playstation4 enda... dessverre.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det du gjør er følgende: koble din Playstation 3 sammen med din Playstation 1. Spiller ingen rolle hvordan, du kan godt bruke gaffateip og bare teipe dem sammen oppå hverandre. Resultatet er nesten ikke til å tro. Jeg har fremdeles vanskelig for å skjønne at dette i det hele tatt går an. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Den gjorde virkelig kvelden for meg, Tharos. Herre Jesus! Takk Lenke til kommentar
ashle2k Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Så slemme dere er mot stakkarn! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Uff ja, jeg fikk litt dårlig samvittighet. Men til trådstarter: jeg foreslår at du ber en moderator flytte denne til kategorien "Guild/klandiskusjon og rekruttering", eller bare lag en ny der. Evt. kan du kanskje finne en eksisterende klan der. Jeg spøker en del, men vil som regel aldri noe vondt med det. Lenke til kommentar
AndaH Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er det noen klaner å joine nå for tiden da?? Trenger en grei klan som spiller noen klan matcher av og til. Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 HATE er oppe og går på www.hate.shootboard.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå