Toreal Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Solid Snake i Assassins creed klær. Gleder meg enda mer til MGS 4 nå altså HD-Trailer Edit: video nå i bedre kvalitet Endret 3. april 2008 av Toreal Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Sweet! Ingen er råere enn snake da... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Eg venta berre på att ei gammal geit skulle komme løpende, "i'm poor, i'm sick, i'm hungry.." Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Digger Gekko kampen. Gameplayet ser mye heftigere ut enn tidligere MGSer Dette må jo være en av de kuleste april spøkene, Hideo er kongen!! Endret 1. april 2008 av Toreal Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Når vi har fullført spillet håper jeg at vi kan unlocke den drakten. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Umenneskelig stilig video. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nå fikk jeg veldig lyst til å spille de andre MGS spilla før detta kommer ut, detta her ser jo dritt rått ut Lenke til kommentar
Agg Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nå fikk jeg veldig lyst til å spille de andre MGS spilla før detta kommer ut Er jo nærmest en dødssynd at du ikke har gjort det alt... Skvatt da Hideo dukket opp i videoen "Did you 'rike it?" "Yes, I did!" Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nå fikk jeg veldig lyst til å spille de andre MGS spilla før detta kommer ut Er jo nærmest en dødssynd at du ikke har gjort det alt... Skvatt da Hideo dukket opp i videoen "Did you 'rike it?" "Yes, I did!" Ja ikke sant, må vel kanskje kjøpe de da, men går det ann å kjøpe alle i en pakke av de som er ute nå? =D Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Teknisk sett vet vi ikke om det er ekte eller dataanimert. Personlig tror, og håper jeg at det er ekte gameplay video, for det var det råeste jeg noen gang har sett. 12. juni kunne ikke ha vært lengre unna! Edit: En kan dessverre ikke kjøpe MGS: Essential Collection med mindre en har en amerikansk PS2, eller en chippet PS2. Det er heller ingen planer forløpig om å slippe Essential Collection i Europa. Endret 1. april 2008 av DeNile Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Teknisk sett vet vi ikke om det er ekte eller dataanimert. Personlig tror, og håper jeg at det er ekte gameplay video, for det var det råeste jeg noen gang har sett. 12. juni kunne ikke ha vært lengre unna! Hvis du har sett noen av de andre gameplay videoene, så er det lett å se dette også er det, bare at Snake har på seg altair drakt i denne Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Teknisk sett vet vi ikke om det er ekte eller dataanimert. Vi vet jo det.. Er jo fint liten forskjell i å animere dette enn å legge det til i selve spillet. Faktisk blir det mer arbeid av å animere dette. De må jo uansett importere drakten til Altair. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Så bra ut detta. Gleder meg veldig til å bli bedre kjent med Snake. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kojima er elsk! Er vel bare han som kan gå med en sort tskjorte med en stjerne på ... Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hehe, spillet kommer til å bli utrolig, håper jeg i alle fall! Kan bare si et ord om denne filmen: lol! Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 http://www.gamersyde.com/news_6254_en.html her er det faktisk noen helt nye bilder koz dere Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Teknisk sett vet vi ikke om det er ekte eller dataanimert. Personlig tror, og håper jeg at det er ekte gameplay video, for det var det råeste jeg noen gang har sett. 12. juni kunne ikke ha vært lengre unna! Edit: En kan dessverre ikke kjøpe MGS: Essential Collection med mindre en har en amerikansk PS2, eller en chippet PS2. Det er heller ingen planer forløpig om å slippe Essential Collection i Europa. Ja men på PS3en a? Går det ann å spille det på den? Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) http://ps3.ign.com/articles/863/863825p1.html http://www.gamepro.com/sony/ps3/games/previews/173848.shtml Ign har vist spilt igjennom spillet allerede !! mye kult og lese og det er ingen spoilere av historien her som jeg har fått med meg .. Endret 3. april 2008 av aoottis24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå