chil Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Har dere andre betalt inn den reginingen som kom fra qxl for Leeeenge siden, jeg har ikke, jeg sende dem en mail om at jeg ønsket å få tilsendt den i posten, dog jeg ikke fikk A reader til å virke.... status på dere andre? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg betalte ikke regningen første gangen, men fikk purring og da gadd jeg ikke få gebyr oppå det hele siden det dreide seg om 60 kroner. følgelig betalte jeg dem de sure pengene. Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg har betalt den, men hadde vel strengt tatt ikke trengt det. Mye som ikke stemmer der. Periode fra forfall utstedelse til forfall er for kort. Periode fra forfall til purring er for kort. Purregebyr kan de ikke ilegge deg, heller ikke renter, da det ikke er nevnt på den opprinnelige fakturaen. Ikke noe å mase med ! Edit: tror også du kan kreve å få den i posten, så hører du ikke noe da, så er det ihvertfall bare å d.... i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå