vargaz Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hva burde jeg spise nå, når det er så kort tid til trening? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Treige karbs, pasta og bananer Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Vent med bananer til rett før trening. Få i deg litt proteiner og en del treige karbs (brødmat er veldig greit her, gjerne med litt kjøttpålegg) som sagt. + mye vann. Vet det ble postet i går kveld, men kan være greit å vite. Endret 2. april 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
kdog Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 2 timer? Er det så kort tid? Jeg spiser gjerne middag tettere på trening enn dette. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ser ut som han har trening kl 22.00 Lenke til kommentar
kdog Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ser ut som han har trening kl 22.00 Enda viktigere å spise nok noen timer før. Ikke ideelt å ha matfest rett før leggetid. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Enda viktigere å spise nok noen timer før. Ikke ideelt å ha matfest rett før leggetid. Jeg har ganske dårlig appetitt på formiddagen, men spiser sinnsykt mye på kvelden før jeg legger meg. Dumt at meg? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Ikke nødvendigvis. Er målet å legge på seg, kan jo det være bra. Men det beste var om du hadde like god matlyst hele dagen Endret 2. april 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 jeg muncher alltid noe vil før jeg legger meg :O føler liksom dagen mangler noe vis ikke jeg mekker meg noe digg på kvelden... blir alt for mye drittmat om dagen Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 er det nokre andre frukter enn banan som er lurt å ete rett før trening? (likar ikkje banan ) Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Avokado, kongen av frukt! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Er avokado en frukt altså? Den er forresten veldig god, mye sunt fett, morsom smak. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Les om avokadoens fortreffelighet her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå