Deathsh00t Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Hei! jeg vet ikke noe om PC-er (ell hvordan man bygger de, ihvertfall) og derfor har jeg ikke tenkt meg å bygge en. Trenger vist en ferdigbydg gamer-pc. Kan noen sende meg link? Skal max koste 10-12k! Må inneholde: -Intel E8400 Eller Q6660 -Geforce 8800GT 512MB/GTS 640MB/GTX 756MB/9800 GTX -Helst GTS/GTX- -4 GB RAM -500 GB + + ( Trenger ikke så jævla mye ) -Bra kabinett med god kjøling -Strømforsynning 500W + + ( Ell ække sikker på denne ) -Og bra Hovedkort..<-- Pris minst 800kr - 1200kr --> Max Takker På Forhånd! Men please svar alle sammen Endret 4. april 2008 av Deathsh00t Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg må få lovt til å gi deg et tips som ikke er relatert spillmaskinen du søker. Du burde kutte ut en del smilies. Du kan lett bli bannet for sånn. Kjenner en som skrev en eneste post, og brukte overdrevent mange smilies. Det ble hans eneste post! Videre utifra det så vet jeg at Komplett har en del ferdigbygga maskiner. Forresten er det ikke så fryktelig vanskelig å bygge heller. Tror faktisk Komplett som jeg nevnte hjelper deg å kjøpe rett, slik at du ikke bommer med ram og socket på prosessoren. Du hadde sikkert greid å bygge en maskin. Du kan ikke gjøre så fryktelig mye galt. Selvfølgelig noe kan du jo gjøre, så ikke skyld på meg om noe går galt! Men les litt på nettet foreksempel. Spør en kompis eller fem. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Komplett sin pc er jo alltids et alternativ. Bare husk å bytte mus og tastatur. Eller så kan du jo se på Netshop og multicom, men gidder ikke å finne linker dit nå Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 8800gts 512 er det beste valget innenfor skjermkort på et budsjett av din størrelse. E8400 er et bra valg, 4 kjerner er mindre viktig til spill enda en stund. mist, seasonic eller corsair psu på 5-600 watt er også et bra valg. diskplass er etter behov, men under 500gb er ikke så lønnsomt prismessig i dag. western digital lager bra disker, jeg pleier å anbefale de. angående kabinett så er det mye å velge i. dersom utseende har noe å si så kan du jo sjekke litt rundt selv her på forumet og i prisguiden. dersom du kun er ute etter lav støy og god kjøling så er det bare å se forslaga rulle inn tenker jeg. antec 900 er populært. lian li har en del gode kasser i prisklassen 800-1000kr. styr unna thermaltake og coolermaster til under 1000kr. microplex har akkurat fått inn coolermaster cosmos til utrolige 1200kr, det er 7-800kr under vanlig pris, og det er en god kasse. men den er jo fremdeles litt dyr, så du må nesten komme med flere detaljer og ønsker på dette punktet. Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Takk 4 Alle svarene! Det første jeg skal gjøre er at jeg skal kutte noen av smiliene xd Men Steffenz jeg er bare 13 År gammel, så jeg ække sikker! XD Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hehe, takk Alder er ingen forutsetning.. Man kan alltids lære! Tror jeg hadde det "fair" inne i den alderen. Bygget riktignok ikke på helt nye maskiner.. Kjenner du ingen som kan hjelpe da? Er jo ikke store jobben.. Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 En i klassen min som har gjort det før...Men han har joo jævla dprlig huskommelse! Så trokke at det hjelper XD Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 kutt ut bumpinga hvis du ikke vil ha tråden stengt. det skal være minst 24 timer mellom hver bump. hva ere du bumper for egentlig. du har fått noen svar og har ikke bidratt til å fortsette diskusjonen. da kan du ikke forvente flere bidrag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå