Thor Håkonsen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Denne gang en indisk knelerart, en Gongylus gongylodes, også kjent som Wandering Violin Mantis pga den lange tynne halsen. Exif : 150mm 1/160 f/8 ISO 200 Håndholdt - er også brukt Nikon R1C1 macroblits Tenkte siden det er 1.april og Marius (mr.Olsen)er tilbake så skulle jeg glede ham med noe han har etterlyst en stund, nemlig ett knelerportrett med "naturlig" bakgrunn Lenke til kommentar
RenPerle Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg vil på besøk til deg, for å lære om macrofotografering. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ah, fint.. Men jeg trur jeg liker de bildene av kyrpa dine bedre med svartbakgrund, så får Marius si hva han vil Ellers ser bilde helt greit gjennomført ut Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Utrolig detaljrikt og bra gjennomført bilde. Jeg trenger også å lære makro da det virker så artig Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Yeah, damn nice Men du mangler den pinnen som får alt til å virke naturlig... Hva med et helportrett av en sak på nokon laurbærblar? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Yeah, damn nice Men du mangler den pinnen som får alt til å virke naturlig... Hva med et helportrett av en sak på nokon laurbærblar? En pinne - hvor vil du ha den ? Skal den hvile hodet på en pinne ? hehe - nei,nå har du fått vilja di en gang Marius - ikke bli kravstor nå. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Haha, ting på perfeksjoneres.. Jeg vil bare at den skal stå på noe, slik at det ser ut som om den er i naturen, eller buskasset bak huset ditt. Sjekk ut robo - http://www.photosight.org/ownpage.php?prev...p;authorid=4618 , mye bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå