Pondus777 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Hei Firefox funker ikke Viss jeg går innpå en side så står det f.eks "Venter på www.google.no" og etter en liten stund kommer det opp: Network Error (tcp_error) A communication error occurred: "Operation timed out" The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time. For assistance, contact your network support team. Har prøvd andre nettlesere og sånt og selve nettet funker fint og alle andre nettlesere Har prøvd og reinstalere FF men funker ikke det heller Er heller ikke noe med nettsiden, har prøvd tusenvis... Takker for alle svar Endret 1. april 2008 av Pondus777 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Sett bort fra at vi har bedre nettlesere, foreksempel Opera *Kremt* Neida, jeg skal ikke selge på den en ny nettleser, men prøv den. Videre utover det antar jeg at du sikkert har en feil innstilling i Firefox. Dette kan du ha satt selv, eller noe kan ha "hjulpet deg". Uansett, dette skal vi nok få ordnet. Åpne Firefox, og velg Innstillinger fra Verktøy menyen. Velg så Avansert, og Nettverk-fanen. Du vil der se Innstillinger for hvordan Firefox kobler til Internett. Trykk på den Innstillinger-knappen. Sjekk at det står på Direkte tilkobling til Internett. Hvis ikke dette skulle bedre saken får du bare skrive inn et nytt innlegg. Dersom du vet hvordan, sjekk om det ikke er blokkert i ruteren din. Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Det funker Takker veldig mye Det stod på: Manuel mellomtjener instillinger før... Vet ikke helt hvordan jeg kunne ha klikket av der men takker anyway Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hehe, det er sånn som kan skje det. Man vet aldri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå