haavardfp Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hjelp! XP vil plutselig ikke våkne fra hibernate. Den sier "resuming windows" og så blir alt svart, og ingenting skjer. Jeg kan starte på vanlig måte. Jeg skiftet nettopp harddisk nummer to, som blir brukt til lyd og filmer (XP er på harddisk nr 1). Foruten at jeg kopierte over det jeg hadde på den gamle harddisk nr 2, formaterte jeg tre linux-partisjoner, og installerte Debian på dem (med masse hjelp fra en kamerat). I forbindelse med dette, måtte jeg forandre bokstavene på partisjonene, fordi noen programmer er avhenging av at filer ligger der de lå før (under D:/, og ikke F:/). CD-brenner har av en eller annen grunn lagt seg inn på D:/ som default. Før jeg forandret dette, klarte jeg å vekke den opp fra hibernate, men jeg skjønner ikke helt hvorfor dette skal ha noen med saken å gjøre. Noen som har noen ide om hvordan man fikser slikt? Jeg bruker hibernate hele tiden...! Lenke til kommentar
tundra Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hvis problemet ligger i stasjonsbokstaven for cd-brenneren, kan du jo prøve å forandre denne. Lenke til kommentar
haavardfp Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Ja hvordan tilbakefører man den til slik den var før jeg forandret det? Jeg husker ikke hvilken bokstav de forskjellige greiene har... Kan man bypasse hele "bestemme bokstav selv"-greia? Lenke til kommentar
haavardfp Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Nevermind: jeg fikk en ny beskjed fra XP da jeg rebootet etter en mislykket reboot: Bla bla skjermkort infinite loop. Enten var det noe feil på min Matrox G450, ellers burde jeg oppdatere driveren. Jeg oppdaterte driveren, nå funker det. Aner ikke hvorfor, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå