GibsonLesPaul Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg sier som han i "Manshow": "Ligg med dama, å si du har klamydia" Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Niks, med hadde likt å sett ansikts utrykket til dama.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har gjort det jeg sa jeg skulle gjøre, men resultatet ble ikke så bra som forventet. Svaret jeg fikk: "Tror ikke den var til meg, men skal vi finne på noe i morgen før jeg reiser?" Brukte riktig nok ikke navnet til noen jeg kjenner. Hadde kanskje funket bedre om det var en x. Får vente til neste 1. april, da. Lenke til kommentar
Gjest Olegutt_* Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 "Annen dame" Hahah xD Synd jeg ikke kan lure noen nå.. "/ Dama slo opp igår Da er vi 2! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 "Annen dame" Hahah xD Synd jeg ikke kan lure noen nå.. "/ Dama slo opp igår Da er vi 2! Seriøst? Faan så dritt.. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Psst! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=294920 Lenke til kommentar
spareku Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Da var det slutt. Finnes det ikke damer som tåler en spøk? Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Da var det slutt. Finnes det ikke damer som tåler en spøk? Slo hu opp på grunn av spøken? Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Da var det slutt. Finnes det ikke damer som tåler en spøk? Hæhæ! :!: Håper virkelig du tuller.. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Haha, håper inderlig jeg også Hvis det i tilfellet er sant så er det utrolig kjipt. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Da var det slutt. Finnes det ikke damer som tåler en spøk? Hæhæ! :!: Håper virkelig du tuller.. Det er jo ikke morsomt hvis han tuller. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Dere er gale. Ahaha, sende noe slikt til dama er jo rett og slett galskap. HAR DERE INGEN ERFARING?? Lenke til kommentar
Gjest Jente15 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg hadde klikka, og jeg hadde ikke trodd han om jeg fikk melding etterpå om at det var aprilsnarr. Sånne ting gjør man bare ikke! Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Da var det slutt. Finnes det ikke damer som tåler en spøk? Haha, nei :!: Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Da var det slutt. Finnes det ikke damer som tåler en spøk? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hater at det ofte er sånne tråder som dette, der man lurer på hvordan det gikk til slutt. Og så får man aldri vite det. Skjerpings! Forventer å få lese en grundig oppklaring senere i dag. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er jo ikke verre enn at han viser henne denne tråden for at hun skal kunne tro han. Men jeg tror nok mest det hele er en spøk.. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Da var det slutt. Finnes det ikke damer som tåler en spøk? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hahaha! Helvete så passende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå