spareku Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dama er ikke hjemme i dag, men vi har kontakt på msn, så jeg lurte på om noen har tips til en bra spøk? Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det har kommet en dildo fra ett eller annet selskap, og så spør du hun om hun vet noe om det Vet om en som prøvde det, og tror hun gikk rett på, morsomt... Lenke til kommentar
spareku Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Hehe, tror ikke hun går på den. Men kanskje bifil... Endret 1. april 2008 av spareku Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dama er ikke hjemme i dag, men vi har kontakt på msn, så jeg lurte på om noen har tips til en bra spøk? Kompisen min lurte dama si med at han hadde vært i slosskamp og brukket skulderen. Funka som f! Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Si du er lei av forholdet og vil gjøre det slutt. Den er nok populær Endret 1. april 2008 av CareCrab Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 send melding "feil" til dama der du skriver noe som: Hey Nina! er alene hjemme ikveld, lyst å komme på besøk? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 send melding "feil" til dama der du skriver noe som: Hey Nina! er alene hjemme ikveld, lyst å komme på besøk? Er dama virkelig paranoid ryker forholdet rett til helvette etter den der .. Vet ikke om dama mi hadde trodd på den der engang haha Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 send melding "feil" til dama der du skriver noe som: Hey Nina! er alene hjemme ikveld, lyst å komme på besøk? HAHA!! Spørs om hun tror deg når du sier det er aprilsnarr da Lenke til kommentar
spareku Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 send melding "feil" til dama der du skriver noe som: Hey Nina! er alene hjemme ikveld, lyst å komme på besøk? Haha, ja, DEN går jeg for! Håper hun tar det pent. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kom med oppdatering da ^^ Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Huff, dette kommer til og bli stygt. Pass på og ikke bruke navnet til noen av jentevennene dine nå da! Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 send melding "feil" til dama der du skriver noe som: Hey Nina! er alene hjemme ikveld, lyst å komme på besøk? Haha, ja, DEN går jeg for! Håper hun tar det pent. Er du dum? Lenke til kommentar
spareku Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Er du dum? Definér dum. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Husk og si hvordan reaksjonene hennes var. Bruk gjerne navnet til en eks/gammel flamme i meldingen Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Er du dum? Definér dum. Jeg vil egentlig bare vite hvordan det gikk hehe Mente ikke noe gærent. Bare sånn jeg sier til folk som skal til å gjøre noe jeg ser på som en midre bra plan. Glemte at ingen kan vite det her inne for ingen som kjenner meg. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tror faen jeg prøver meg på den jeg også. Tviler på hun tar det fint, men det er jo bare 1. april en gang i året....eller noe sånt. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dere er gale. Ahaha, sende noe slikt til dama er jo rett og slett galskap. HAR DERE INGEN ERFARING?? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Dere er gale. Ahaha, sende noe slikt til dama er jo rett og slett galskap. HAR DERE INGEN ERFARING?? Joda, erfaring har jeg vel. Erfaring med å bli lurt til å pakke alle tingene mine og bo på hotell i to dager pga 1. april. Damen hadde klart å få noen entrepenører til å sende brev til meg hvor det sto at de skulle sprenge ved siden av huset og greier og jeg derfor ikke kunne være der. Lettlurt? Jada...har fått høre den noen ganger. Så nå skal hun få igjen....ehm...når jeg tenker meg om så var det en annen dame, men samme faen. Endret 1. april 2008 av Arbakadarba Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 "Annen dame" Hahah xD Synd jeg ikke kan lure noen nå.. "/ Dama slo opp igår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå