neocyde Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hei.... Jeg har tenkt å oppgradere min gamle PC!! Jeg vil derfor bytte hovedkort, skjermkort og CPU!!! Jeg er vel en hardcore gamer, men jeg er veldig usikker på om INTEL eller AMD er best på krevende 3D spill!! Help...... Jeg vil gjerne ha gode argumenter!!!!! Dette er viktig!! Jeg har rundt 6000kr å bruke!! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Via C3 er vel å foretrekke framfor intel og amd, spesielt med tanke på krevende spill Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Selvsagt kan ikke en slik diskusjon holdes seriøs, og derfor stenges den. neoclyde: P4 vs AthlonXP er en smak og behag sak og du vil aldri få et godt svar på det. Kjøp det du føler for eller det du har råd til. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 For 6000kr for det akkurat det samme i begge deler. Kjøp det du føler for, se gjerne på hovedkortene hva du får av "stash" på den. Skulle du velge AMD bare pass på at du velger nForce2 hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg