Disorder Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Gi din mening om buksene! Endret 21. desember 2008 av Disorder Lenke til kommentar
dioX Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 og de blir solgt hvor? aldri hørt om de engang. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Tror Carlings selger de. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Det stemmer. Jeg har en Nudie bukse, og har ikke noe å utsette, men jeg foretrekker Acne Jeans. Lenke til kommentar
floww Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 syns ikke de føles spesielt digge i forhold til andre, men utseende messig er den grei. men for meg er replay vinnern av jeans Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Nudie er greie jeans, ok kvalitet til en rimelig penge. Men overhode ikke noe mer en greie. Men uansett, det å si at det er de beste buksene som er laget å dra det altfor langt.. Endret 1. april 2008 av Homme Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Jeg elsker nudie. Tight long john er å anbefale, for jenter altså. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 2. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Nudie er greie jeans, ok kvalitet til en rimelig penge. Men overhode ikke noe mer en greie. Men uansett, det å si at det er de beste buksene som er laget å dra det altfor langt.. Det er jo bare min mening da. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Det blir uansett drøyt å si de er de beste buksene laget, uansett hvems mening det er, i og med at MANGE brands/designer utklasser dem på alle punkter. Endret 2. april 2008 av Homme Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 og de blir solgt hvor? aldri hørt om de engang. alle seriøse motebutikker med respekt for seg selv selger de :O Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 alle seriøse motebutikker med respekt for seg selv selger de :O Overhode ikke Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 2. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 alle seriøse motebutikker med respekt for seg selv selger de :O Overhode ikke Aner jeg en anti Nudie jeans? hehe, neida, men det er veldig bra kvalitet på dem! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Har overhode ikke noe imot Nudie Jeans, prismessig god kvalitet, flere pene modeller og lett å få tak i, har selv flere par Men prøve bare å si at det er veldig mange andre jeans som er bedre på de forskjellige områdene, men alt i ett så er Nudie Jeans gode Pluss å skape en diskusjon, uten det er det vel ingen vits med tråden.. Endret 2. april 2008 av Homme Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 2. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Ja, jeg skjønnner det. Det fins sikkert flere fine typer bukser, men Nudie er favoritt! Jeg prøver også skape en diskusjon med å si at du kanskje hatet buksene, men det var en vits da! Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Nudie er veldig varierende. Få kule, men på den andre siden noen svært stilfulle. Imo, ikke det beste merke. Mvh Unlimited Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 synes Nudie er fett, men for min del kan et par slitte Levis bukser være vel så tøffe som et bar bukser til 2000 spenn (at folk bruker så mye på et par bukser skjønner jeg ikke, men min mening ) Nudie Jeans er vel en mer rocka jeans for "rockere" og det midt i mellom. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Tull. Det tok meg 3 måneder å ødelegge en Levi's-bukse, og den ble ikke utsatt for noen mishandling. Min Nudie-bukse derimot viser nesten ikke tegn etter slitasje etter 4 måneders bruk. Når det er sagt så har ikke Nudie fantastisk kvalitet heller. Jeg har et par Lee-bukser med samme konstruksjon som mine Nudies men forskjellen er at sømmene på Nudie-buksa er utrolig "løse." Med løse mener jeg at du kan stramme til rundt sømmene på leggene og se gjennom dem. Dette skjer i langt mindre grad på min Lee-bukse og gir et mer solid inntrykk. Dog er ikke kvaliteten på stoffet til Lee-buksen like bra. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Haha, at Nudie-buksene farget av er jo ikke noe negativt. Da har du misforstått poenget med rådenim. Endret 13. april 2008 av contaminated Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå