Gå til innhold

Hjelp! Eg må gjenopprette filer som ikkje vises i Windows

Anbefalte innlegg

Eg dreit meg sinnsjukt ut når eg dreiv å partisjonerte litt på maskina mi her tidlegare i dag.

Eg har to seperate harddisker, ein på 74GB der eg har Vista ultimate installert, og ein på 500GB der eg "hadde" alle filene mine. Disken på 500GB hadde eg frå tidlegare av partisjonert i 2 like delar (Lager1-250GB og Lager2-250GB).

Og så begynte eg å tulle, og i allefall så vart desse partisjonane slått sammen til ein (lager2-500GB), og alle filane frå Lager 1 forsvant, mens filande frå lager2 ligg der.

post-157605-1207068551_thumb.jpg

Ironisk nok var jo alt det viktige på Lager1.. ca 220GB

Eg har ikkje formattert eller noko slikt så i teorien skal jo innholdet fortsatt finnes inni der. Er det nokon her som veit om eit program som kan hjelpe meg å ordne opp i det her?

Hjelp...

----------------------Oppdatert---------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------

Er i gang med eit søk med GetDataBack no. Prøvde eit anna program og lot det gå i ca 30 timar. Følte meg bra teit å trykke "stop search" når den var på 87% men når eg trykte, så sto det "no files found"... Så programmet gjorde ikkje ein drit i 30 timar! Og ga ikkje beskjed om det.

Med GetDataBack står det i det minste at den finner noko underveis...

Men det tar laaaaang tid...

Eg kjem tilbake til korleis det går, det e så lett å formattere og defragmenter i Vista at det er sikkert andre enn meg som gjer samme feilen.

Sett at dei er idiotar som meg då...

Endret av Sargool
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...