CyL8R Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Lurte på om det er mogleg å koble mine Technics SB-3670 høgtalarar til anten Boss rip 796 1600w eller til Power Acoutik OV2-1200 Gothic Series 1200 Watt 2-Channel Amplifier ? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 det går jo ann men anbefaler ikke dette. hjemme høytalere er laget for å spille i større rom så lyden vil ikke bli det samme i bilen som hjemme. for det andre er ikke hjemme høytalere laget for klimaet i en bil, altså fukt å temperatur forandringer Lenke til kommentar
CyL8R Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 det går jo ann men anbefaler ikke dette. hjemme høytalere er laget for å spille i større rom så lyden vil ikke bli det samme i bilen som hjemme. for det andre er ikke hjemme høytalere laget for klimaet i en bil, altså fukt å temperatur forandringer Bilen den skal monterast i er i ein stor Chevrolet Beauville:) Men tenkte eigentleg berre på å teste det, og det skal funke fint seier du? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg testa et par CV VE-5M på en Caliber 4-kanaler i min corolla, dette spilte minst 10 ganger bedre enn frontsettet som kosta like mye. Forsterkeren hadde ikke noen problemer med å drive de heller. Til vanlig bruker jeg et par med Philips "mini-hifi" høyttalere, dett funker finfint. Det virker som de tåler å ligge i bilen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå