nilsso Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei! Stemmene i sanger er veldig svak, og Folder-"åpningsLYDEN" er forsvunnet helt. Tenker kanskje problemet ligger i noe settings som er skrudd nesten til bunds. Eller en kapsel har røket? Jeg kan ikke huske å fiklet med noe, men kanskje noen her som har svaret? Har aldri skjedd før hvertfall. Takk! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Sikker på at du ikke har satt windows lys-instillingene til noe annet enn stereo/headet? Hvis du har satt på surround-instillinger eksempelvis så spilles stemmer og slikt av i senterhøytaleren, og om du da ikke har noe koblet på senterhøytaler utgangen så får du jo heller ikke noe lyd der. Sjekk det først. Ellers ås hadde det jo vært nyttig å vite om fenomenet er det samme om du bruker høytalere i stedt for headset (om du har høytalere da). -Stigma Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Jeg finner ikke senter instillingene, men jeg la merke til noe annet etter å ha nesten stilt på hver eneste instilling for å høre forskjelligheter. Når jeg skurer all lyd over på venstre- eller høyre side, blir lyden normal. Midtstilt blir lyden merklig igjen. Hvorfor? Jeg skjønner meg ikke på dette. Takk for svar! EDIT: Etter et par minutter med lyden merker jeg at jeg ikke får Surround effekten som jeg alltid har hatt, så skulle gjerne få fiksetet dette. Headsettet er Plantronics DSP(og et 3siffret tall, som jeg ikke husker), vist det hjelper. takk Endret 1. april 2008 av nilsso Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 bump, noen som har svar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå