JoeDohn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl I think it's a graphics card... is it alive?! milde himmel for et monster, hva bruker man et slikt til? (hadde funka fint som statussymbol for min del...) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 ett slikt kort er ikke egnet til spill tror jeg, jeg mener det er slike man bruker når man designer ting, lage landskap og byer i spill mener jeg. det kortet blir sikkert danket ut av gf2 i spill, men så er det laget for noe helt annet. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 hadde noen mistaker om at det var beregna for designing, rendering osv, ja... noen som har 25000 i baklomma, btw? 8) Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 det som el_p... øø snowman mener er at dette er beregnet for spill utviklere/ firamer som driver med grafsik desing osv. ikke for deg som verken har 25k eller noe glede av det kortet. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 det som el_p... øø snowman mener er at dette er beregnet for spill utviklere/ firamer som driver med grafsik desing osv. ikke for deg som verken har 25k eller noe glede av det kortet. ja, noe slikt . Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 skjønt det hadde vært fedt å blåse 25 store hvis du hadde mer penger enn du har godt av, bare for å ha "det beste" Lenke til kommentar
nord Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 for de penga får du den beste pcn på markedet å en ny tv + en fin bruktbil! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 jadajada, jeg skjønner! jeg føler meg relativt misforstått hele veien her, er ikke SÅ blåst at jeg trodde dette ville gjort seg i min heller labre gamer-PC... jeg SKJØNTE at det var til utvikling, og det er egentlig ganske bra at slike ting blir såpass offentliggjort for salg, kjenner personlig to stykk som er ute etter denne type maskinvare men som har slitt med å få tak i det... det går vel en stund til jeg selv planlegger å lage spill på egen hånd... okaj, jeg er gamer, men ikke alle gamere har mental alder på 14 år... (bare forferdelig mange) Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Wildcat brukes blandt annet av millitæret til flyby-simulering. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 noe bruk er det jo for det da...det har jo 2 DVI og 2 VGA + tv-out og noe Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 et slikt kort er beregnet til 3d-modelering, det funker ikke bra i spill, men er laget for 3d-programmer som 3dsmax, maya, lightwave osv. disse programmen krever en del hvis du skal lage ganske komplekse modeller, i disse tilfellene vil et r9700, gf4, gffx være temmelig utrangert, personelig klarer jeg meg ganske ok med mitt r9700 pro kort i 3dsmax, men det er tilfeller hvor jeg gjerne skulle hatt et slikt kort Lenke til kommentar
Erad Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Steike.. et sånt kort har jeg lett etter en stund... MEN HVA ER DET JEG SER?? bare intel chipset?? helvete da må jeg skaffe meg en ny maskin og adde den her til renderfarmen! æsj *spreng* *spreng* *spreng* *spy* mkay Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 www.quad.no har solgt disse kortene (og quadro) i mange år. Kortet støtter DX7 som setter det på høyde med et GF2 kort eller noe. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Steike.. et sånt kort har jeg lett etter en stund... MEN HVA ER DET JEG SER?? bare intel chipset?? helvete da må jeg skaffe meg en ny maskin og adde den her til renderfarmen! æsj *spreng* *spreng* *spreng* *spy* mkay strengt talt, et sånt kort har du ikke bruk for, gå heller for et nVidia Quadro eller ATI Fire GL, det er ikke store ytelsessforskjellen mellom dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå