Statuen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Som mange andre her påpeker; Crisis Core er nok virkelig å anbefale, etter omtalene å dømme. Men skal du vente på at dette kommer til Norge i slutten av juni, vil du kanskje ha noe å fylle ventetiden med, og da kan det jo også nevnes at Final Fantasy I og II er nyutgitt på PSP. Gir deg ikke den grafikken PSP virkelig er god for, men om du liker den type spill så er du hvertfall sikret utrolig mange timer med underholdning. Jeg har både FF1 og FF2 til PSP, Har bare runda 1en for øyeblikket så holder meg til den. Grafikken er langt ifra gæern, det ser jo stort sett flott ut da, bossene er jo vakre. FF1 kan være en skikelig pain in the ass til stunder da, sykt mange random encounters battles, her snakker vi av og til hvert eneste steg, du blir rett og slett pisslei. Historien er heller ikke noe spezz.. Eneste jeg likte skikkelig godt med spillet var alle bossene, det var fullt av tøffe ekstra bosser, disse bossene var også retrobosser fra andre FF spill, gilgamesh og phantom train for å nevne 2 eksempler. Er egentlig et spill jeg ikke anbefale så lenge en ikke er skikkelig FF fan, jeg storkoste meg hele påsken med dette spillet, men så har jeg hele tiden villet spilt 1en bare for å liksom ha spillt det første i serien. Da anbefaler jeg heller (som sagt før, patapon og locoroco) RPG er da ikke alt... Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hei, Trenger noen tips på gode, helst langvarige PSP spill, sidden jeg kommer til å kjede livet av meg i sommer. Har ikke fulgt så veldig mye med på psp spill i det siste, så kom med gode tips Åssen klarer du det? Da skal du jo ut å bade og være med venner God of War er bra, vet ikke hvor langt det er da men Skal sitte inne hele sommeren. Så bading, tja vet ikke jeg... Ehh hvorfor sitte inne i hele sommer? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hei, Trenger noen tips på gode, helst langvarige PSP spill, sidden jeg kommer til å kjede livet av meg i sommer. Har ikke fulgt så veldig mye med på psp spill i det siste, så kom med gode tips Åssen klarer du det? Da skal du jo ut å bade og være med venner God of War er bra, vet ikke hvor langt det er da men Skal sitte inne hele sommeren. Så bading, tja vet ikke jeg... Ehh hvorfor sitte inne i hele sommer? fengselssoning anyone? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hei, Trenger noen tips på gode, helst langvarige PSP spill, sidden jeg kommer til å kjede livet av meg i sommer. Har ikke fulgt så veldig mye med på psp spill i det siste, så kom med gode tips Åssen klarer du det? Da skal du jo ut å bade og være med venner God of War er bra, vet ikke hvor langt det er da men Skal sitte inne hele sommeren. Så bading, tja vet ikke jeg... Ehh hvorfor sitte inne i hele sommer? fengselssoning anyone? hahahahaha Lenke til kommentar
tNy Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Riktig. 3 mnd i Larvik høy sikkerhet. Takk gud for : "Den innsatte kan ha med bærbart elektronisk spill uten tilkobling til TV." :P Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Everybodys Golf (heter Hot Shots Golf i USA) synes jeg er et knallbra PSP-spill! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Riktig. 3 mnd i Larvik høy sikkerhet. Takk gud for : "Den innsatte kan ha med bærbart elektronisk spill uten tilkobling til TV." :P Ville satset på å skaffe meg Hot Shots Golf (Everybody's Golf), og ett eller to JRPG, i.e. Tales of Eternia, er også bra hvis du ikke vil gamble på Final Fantasy. Tida vil fly forbi da. Endret 4. april 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Riktig. 3 mnd i Larvik høy sikkerhet. Takk gud for : "Den innsatte kan ha med bærbart elektronisk spill uten tilkobling til TV." :P Å ja da kan jeg skjønne det Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Grand Theft Auto Liberty City Stories er også ganske artig på PSP. Så og si identisk med GTA III Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Han skal i fengsel for å bli ett nytt og forhåpentligvis bedre menneske, også anbefaler du han GTA? Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Finnes "Prison Break" på UMD?? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Finnes "Prison Break" på UMD?? Eller" flykten fra alkatraz", neida, kanskje Daxter hvis det ikke er sagt Lenke til kommentar
tNy Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Har sett alle prison break nu. Men skal bare sone 3 mnd, så vet ikke om det er verdt å ende i Panama. ;D Takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå