tNy Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Hei, Trenger noen tips på gode, helst langvarige PSP spill, sidden jeg kommer til å kjede livet av meg i sommer. Har ikke fulgt så veldig mye med på psp spill i det siste, så kom med gode tips Endret 3. april 2008 av Skagen Tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Crisis Core Opplys oss hvor vi kan kjøpe det i Norge? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kjøpte den på release i New York City, men du får den på vgp.ca Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Eller vente på special Edition som kommer i sommer eller noe i Europa. Hørt at God of war er fett. Har Kjøpt FF: Tactics men har dessverre ikke prøvd det for jeg holder på med Crisis Core som er veldig bra(greide ikke vente på EU realese). Lenke til kommentar
tNy Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Må være spill jeg får kjøpt før 9.mai Da blir det 3 mnd i spjælet Så det stod 3 forskjellige FF spill på EB, FF, FF2, og FF Tactics. Eller tar jeg feil? Endret 1. april 2008 av Ziuuung Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har nettopp bestilt bundle fra videogamesplus.ca med PSP slim og spillet Daxter, som jeg leste fikk 9.0/10 og Editor's Choice på Gamespot. Har ikke fått det ennå, men det virker bra. Bestilte selvfølgelig også Crisis Core, elsker FF-serien! Det er det som fikk meg til nå å kjøpe en PSP igjen etter at jeg solgte den for mange år siden.. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Bestilte akuratt det samme, men har ikke testa Daxter for jeg gikk rett på Crisis Core(selvfølgelig). Lenke til kommentar
tNy Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Crisis core er ikke i norge enda? Har ikke så god tid Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Bestill fra VGP. Tar ikke mer enn 3-5 dager. Tok ikke det for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Fungerer de spilla fra vgp på norsk psp eller må den fikses? Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Patapon og Locoroco, tar kanskje ikke så lang tid å booste gjennom storien. Men perfeksjonismen i deg vil slå ut og en vil bruke timevis på det. Fantatiske spill som jeg anbefaler. Crisis Core er sikker helt fantastisk d også, har ikk prøvd d enda... Lenke til kommentar
shaker Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg vil nok anbefale Final Fantasy Tactics og Crisis Core: Final Fantasy VII. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Hei, Trenger noen tips på gode, helst langvarige PSP spill, sidden jeg kommer til å kjede livet av meg i sommer. Har ikke fulgt så veldig mye med på psp spill i det siste, så kom med gode tips Åssen klarer du det? Da skal du jo ut å bade og være med venner God of War er bra, vet ikke hvor langt det er da men Endret 3. april 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 God of War er sykt bra men ikke langt, 5-7 timer. Det kan jo selvfølgelig spilles på ny da... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Som mange andre her påpeker; Crisis Core er nok virkelig å anbefale, etter omtalene å dømme. Men skal du vente på at dette kommer til Norge i slutten av juni, vil du kanskje ha noe å fylle ventetiden med, og da kan det jo også nevnes at Final Fantasy I og II er nyutgitt på PSP. Gir deg ikke den grafikken PSP virkelig er god for, men om du liker den type spill så er du hvertfall sikret utrolig mange timer med underholdning. Endret 3. april 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
tNy Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Hei, Trenger noen tips på gode, helst langvarige PSP spill, sidden jeg kommer til å kjede livet av meg i sommer. Har ikke fulgt så veldig mye med på psp spill i det siste, så kom med gode tips Åssen klarer du det? Da skal du jo ut å bade og være med venner God of War er bra, vet ikke hvor langt det er da men Skal sitte inne hele sommeren. Så bading, tja vet ikke jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå