Gå til innhold

Ønsker spilltips til PSP

tNy

Anbefalte innlegg

Hei,

Trenger noen tips på gode, helst langvarige PSP spill, sidden jeg kommer til å kjede livet av meg i sommer. Har ikke fulgt så veldig mye med på psp spill i det siste, så kom med gode tips :)

Endret av Skagen
Tre-ords-regelen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller vente på special Edition som kommer i sommer eller noe i Europa. Hørt at God of war er fett. Har Kjøpt FF: Tactics men har dessverre ikke prøvd det for jeg holder på med Crisis Core som er veldig bra(greide ikke vente på EU realese).

Lenke til kommentar

Må være spill jeg får kjøpt før 9.mai :) Da blir det 3 mnd i spjælet :p

Så det stod 3 forskjellige FF spill på EB, FF, FF2, og FF Tactics. Eller tar jeg feil?

Endret av Ziuuung
Lenke til kommentar

Har nettopp bestilt bundle fra videogamesplus.ca med PSP slim og spillet Daxter, som jeg leste fikk 9.0/10 og Editor's Choice på Gamespot. Har ikke fått det ennå, men det virker bra. Bestilte selvfølgelig også Crisis Core, elsker FF-serien! Det er det som fikk meg til nå å kjøpe en PSP igjen etter at jeg solgte den for mange år siden..

Lenke til kommentar

Patapon og Locoroco, tar kanskje ikke så lang tid å booste gjennom storien. Men perfeksjonismen i deg vil slå ut og en vil bruke timevis på det. Fantatiske spill som jeg anbefaler.

Crisis Core er sikker helt fantastisk d også, har ikk prøvd d enda...

Lenke til kommentar
Hei,

Trenger noen tips på gode, helst langvarige PSP spill, sidden jeg kommer til å kjede livet av meg i sommer. Har ikke fulgt så veldig mye med på psp spill i det siste, så kom med gode tips :)

Åssen klarer du det? Da skal du jo ut å bade og være med venner ;)

God of War er bra, vet ikke hvor langt det er da men ;)

Endret av langkaas92
Lenke til kommentar

Som mange andre her påpeker; Crisis Core er nok virkelig å anbefale, etter omtalene å dømme. Men skal du vente på at dette kommer til Norge i slutten av juni, vil du kanskje ha noe å fylle ventetiden med, og da kan det jo også nevnes at Final Fantasy I og II er nyutgitt på PSP. :) Gir deg ikke den grafikken PSP virkelig er god for, men om du liker den type spill så er du hvertfall sikret utrolig mange timer med underholdning.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Hei,

Åssen klarer du det? Da skal du jo ut å bade og være med venner ;)

God of War er bra, vet ikke hvor langt det er da men ;)

Skal sitte inne hele sommeren. Så bading, tja vet ikke jeg... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...