olopolo Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Får bare føye meg i rekken av alle de som allerede har ytret sine meninger om utfordringen din, KNALL! Liker det virkelig. Mange gode, men foreløpig er "skiboksen" og "hasjplantasjen" favorittene KsG edit: leif Endret 21. april 2008 av olopolo Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 17-55 2.8@31f/9 25sek iso200 våren har kommet til bergen både inne og ute, og ikke minst inneute... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det var et trivelig bilde, varme farger, (lignet litt på glasshuset mitt )..Utrolig hvor mange varianter du har funnet... RandiA Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 grunnet diverse oppussing i heimen er jeg for tiden uten nettilgang og har dårlig tid til å spionere på andre. jeg må dermed takke for meg for denne gang, men lover å komme tilbake på en tvilsom måte ved en senere andelning. mvh John Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 grunnet diverse oppussing i heimen er jeg for tiden uten nettilgang og har dårlig tid til å spionere på andre. jeg må dermed takke for meg for denne gang, men lover å komme tilbake på en tvilsom måte ved en senere andelning. mvh John Synd at du må gi deg. Det har vært virkelig morsomt og interessant å følge med på bidragene dine. Håper du blir med også neste gang. Lykke til med oppussingen Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 jeg må dermed takke for meg for denne gang, men lover å komme tilbake på en tvilsom måte ved en senere andelning. Det var skikkelig nedtur, for dette har vært den uten sammenligning morsomste aprilfesten å følge. Jeg er fortsatt overbevist om at du har materiale til en bok her. Om du i tillegg kunne supplert med gode portretter av eierne, hadde det tatt helt av... Jeg gleder meg til den senere anledningen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 grunnet diverse oppussing i heimen er jeg for tiden uten nettilgang og har dårlig tid til å spionere på andre. jeg må dermed takke for meg for denne gang, men lover å komme tilbake på en tvilsom måte ved en senere andelning. mvh John Bummer. Men, må man, så må man. Takk for innsatsen. Det har vært mange morsomme innblikk i vinterhagenes verden. Velkommen tilbake til neste fest. Tom Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 grattis med "premie" fra Akam.no :-) Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 grattis med "premie" fra Akam.no :-) takker og bukker, både for premie og ikke minst flotte tilbakemeldinger fra de som har kommentert bildene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå