Gå til innhold

Aprilfest 2008 - bObleJet - Vinterhager

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med den mest spennende utfordringen boblejet.

Fantastisk moro å se utviklingen din fra bilde 1 til det siste bildet.

Tror du kunne tjent på å gå lengre bak og opp for å løse refleksjonsproblemet ditt.

Dette er et utrolig spennende prosjekt. Du får lage en utstilling når du er ferdig!

Stå på!

Lenke til kommentar

flott, synes det ser ut som om det er skikkelig "steamy" der inne, garantert en hasj-plantasje... Synes selv at vinterhage ikke trenger å være så ille (har det ikke selv), men på bildene dine her fremstår vinterhager som toppen av harry, kitch og smakløshet... Kult prosjekt!

Lenke til kommentar

Denne utfordringen var spenstig! Vinterhager er ikke et vanlig fenomen på min kant av landet heller, og jeg tror ikke jeg kunne fylt en måned med dem.

Merkelig at jeg ikke hadde fått med meg dette. Jeg gleder meg til fortsettelsen.

Eitp

Lenke til kommentar
Veldig stemningsfullt. Du skulle hatt noen folk der også.

Jeg regner med at du justerer de ulike delene i bildene en del i PS for å få fullt dynamikkspenn mellom de lyseste og mørkeste partiene?

eitp

litt knoting i PS blir det fort... i dette tilfelle er bildet bygget opp av elementer fra 2 eksponeringer

Lenke til kommentar

post-17874-1208725500_thumb.jpg

akk så lite inspirasjon, noe jeg har lagt merke til andre også lider av, ikke på kvaliteten på bildene, men frekvensen.

dette er en kraftig crop av et ellers mislykket bilde, men en sopp og kanin i vinduet var vanskelig å la gå hus forbi.

exif er skjult i bildet :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...