Marthe-Ma Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Haha. Veldig spennende å følge med på dette prosjektet her. Gratulerer med en av de mest kreative utfordringene. Likte veldig godt 7 Aprils bildet. Følte at det hadde litt historie i seg. Var ihvertfall mye å se på. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 litt problemer med reflekser, og det ble ikke noe merkbart bedre med polafilter. Litt synd - uheldig med fotografen i bildet sånn som her. Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Gratulerer med den mest spennende utfordringen boblejet. Fantastisk moro å se utviklingen din fra bilde 1 til det siste bildet. Tror du kunne tjent på å gå lengre bak og opp for å løse refleksjonsproblemet ditt. Dette er et utrolig spennende prosjekt. Du får lage en utstilling når du er ferdig! Stå på! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg blir mer og mer bekymret over nabolaget ditt Er enig med haakonts at dette er et spennende prosjekt. Tom Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 jeg er også en stor fan av prosjektet ditt. Dette blir bare bedre og bedre :-) Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 17-55 [email protected] 38mm 8sek iso 200 we come in peace Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Dyrker de hasj? Dette er det beste hittil Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 go knall! herlig! fantastisk med den remaposen utenfor. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 flott, synes det ser ut som om det er skikkelig "steamy" der inne, garantert en hasj-plantasje... Synes selv at vinterhage ikke trenger å være så ille (har det ikke selv), men på bildene dine her fremstår vinterhager som toppen av harry, kitch og smakløshet... Kult prosjekt! Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Tamron 90 2.8@f/9, 30 sek iso 200 ikke helt dagen for fotografering i dag, så det blir som det blir. Neste oppdatering søndag eller mandag, da jeg skal på fjellet for å oppleve "vinter i hagen" Lenke til kommentar
eitp Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Denne utfordringen var spenstig! Vinterhager er ikke et vanlig fenomen på min kant av landet heller, og jeg tror ikke jeg kunne fylt en måned med dem. Merkelig at jeg ikke hadde fått med meg dette. Jeg gleder meg til fortsettelsen. Eitp Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 17-55 2.8@f/9 26mm 13sek iso 200 må ut å se meg om etter nye jaktmarker Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 se her ja, her har du klart å fylle hele bildet med classy vinterhager! Mye å studere her, fint fanget! Lenke til kommentar
eitp Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Her har du jo motiver for et helt år! Fascinerende konsept. eitp Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 17. april Tamron 90 2,8@f/7,1 1,3 og 0,5 sek, iso 200 hatt et par dager borte fra kamera pga såre ben (fjerning av fotvorter) men er nå tilbake, like tvilsom som alltid. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 17. april: Stilig bilde det der.... RandiA Lenke til kommentar
eitp Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Veldig stemningsfullt. Du skulle hatt noen folk der også. Jeg regner med at du justerer de ulike delene i bildene en del i PS for å få fullt dynamikkspenn mellom de lyseste og mørkeste partiene? eitp Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Veldig stemningsfullt. Du skulle hatt noen folk der også. Jeg regner med at du justerer de ulike delene i bildene en del i PS for å få fullt dynamikkspenn mellom de lyseste og mørkeste partiene? eitp litt knoting i PS blir det fort... i dette tilfelle er bildet bygget opp av elementer fra 2 eksponeringer Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 akk så lite inspirasjon, noe jeg har lagt merke til andre også lider av, ikke på kvaliteten på bildene, men frekvensen. dette er en kraftig crop av et ellers mislykket bilde, men en sopp og kanin i vinduet var vanskelig å la gå hus forbi. exif er skjult i bildet Lenke til kommentar
eitp Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hey! Har du gått forbi mitt hus også nå? :!: Litt av en samling. Mon tro om det er plass til enda et plastdyr eller gipsplante der... eitp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå