TomErikLie Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei, Jeg lurte på om det finnes en type software som gjør at flere disker sees som en i windows utforsker. Har en server med endel disker, men kunne tenkt meg å fått f.eks 2-3 HD under samme bokstav slik at eksempelvis M: var filmer selv om dette ligger på mer en en HD Tom-Erik Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det lar seg vel gjøre med Dynamiske disker og Spanned Volume. http://support.microsoft.com/kb/308424 Lenke til kommentar
TomErikLie Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Takker, Får lese igjenom dette... Har du prøvd dette selv? vet ikke helt om mediasenteret mitt klarer å lese av den "nye" disken. Iom. at det står at en må ha XP pro eller Win 2000 for å få tilgang til denne. Tom-Erik Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nei, har ikke prøvd det selv. MCE skal vel tilsvare Pro, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
TomErikLie Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Nei, har ikke prøvd det selv.MCE skal vel tilsvare Pro, så vidt jeg vet. Ok. Jeg har ikke en pc som mediasenter, men en Helios spiller (noe tilsvarende D-Link ol.) Denne kjører på Linux tror jeg. Så er redd for at det kan bli endel problemer, samtidig som at min samboers laptop har XP Home. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå